ارتقای امنیت و آرامش خواسته به حق مردم است

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

کد خبر : ۱۶۷۳۷۰

ارتقای امنیت و آرامش خواسته به حق مردم است

استاندار اصفهان درگردهمایی فرمانداران استان:

ارتقای امنیت و آرامش خواسته به حق مردم است

حرکت در مسیر اعتدال، اصلی ترین خواسته مردم است

خبرگزاری ایمنا: رسول زرگرپور در دیدار با فرمانداران استان اصفهان گفت: مهمترین انتظار مردم از مسئولین، استمرار و ارتقای فضای امنیت، ثبات و آرامش است و به تبع آن، بزرگترین وظیفه فرمانداران نیز، اجرای این خواسته به حق مردم است.

چهارشنبه ۷ آبان – ۱۹:۱۲

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان،‌ رسول زرگرپور استاندار اصفهان در گردهمایی فرمانداران استان اظهار داشت: نظارت و پیگیری سیاست های دولت تدبیر و امید در شهرستان‌ها در اولویت کاری قرار گیرد و با ایجاد فضای مشارکت همگانی در همه ابعاد و نشاط سیاسی و اجتماعی، زمینه رشد و پیشرفت بیشتر شهرستانها فراهم گردد.
استاندار اصفهان افزود: یکی از سیاست های خدشه ناپذیر دولت تدبیر و امید ایجاد امنیت و آرامش در بدنه جامعه است که به برکت امام زمان (عج) و هدایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ثبات و آرامش در کشور و استان برقرار است.
وی ادامه داد: اتفاق اخیر نیز یک فتنه بین المللی بود که به لطف الهی دشمنان در این فتنه نیز همچون گذشته ناکام ماندند.
وی استمرار و ارتقاء امنیت، ثبات و آرامش در کشور را از انتظارات مقام معظم رهبری،‌رئیس جمهور و وزیر کشور و خواسته مدیریت استان عنوان کرد و افزود: به همین دلیل دشمنان نظام و انقلاب این مسئله را مورد حمله قرار داده‌اند.
زرگرپور تأکید کرد: باید فضای نشاط سیاسی و اجتماعی به گونه‌ای فراهم شود که مردم با تمام وجود آن را درک نمایند.
وی مدیریت استان و فرمانداران را ملزم به صیانت از حقوق شهروندی دانست و افزود: مسئله حجاب و عفاف یکی از مطالبات مردم و‌خواسته مسئولین عالی رتبه نظام است که باید تبیین و محقق گردد.
مدیر ارشد استان خواستار ایجاد فضای مشارکت همگانی در همه امور شد و اذعان داشت: باید تا جایی که امکان دارد برای حل مشکلات مردم از جمله مشکلات اقتصادی تلاش نماییم.
وی با اشاره به برخی ناهماهنگی‌های بین ادارات در شهرستان‌ها، عنوان نمود: فرمانداران در راستای حل این قبیل مشکلات به صورت کدخدا منشی اقدام نمایند و در مواردی که لازم باشد مدیریت استان نیز همکاری و مساعدت خواهد نمود.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه برنامه ششم توسعه در حال تدوین است، تصریح کرد: باید جایگاه استان و شهرستان ها به خوبی دیده شود و مطابق اصول و ضوابط حاکم بر برنامه از هم اکنون ورود پیدا کنیم.
وی نظارت و پیگیری سیاست های دولت در شهرستان ها را وظیفه اساسی و بزرگ فرمانداران استان عنوان کرد و اظهار داشت: برنامه ریزی در حوزه شهرستان، نظارت و کنترل بر اجرای برنامه های دولت و هماهنگی بین ادارات و دستگاه های مختلف از وظایف فرمانداران است.
رسول زرگرپور ادامه داد: در صورت تحقق این وظایف و انجام درست و به موقع آن رشد و توسعه در شهرستان ها،‌استان و به تبع آن در کشور تحقق خواهد یافت.
وی خاطر نشان کرد: لازم است اطلاعات و اخبار شهرستان ها به صورت کامل به مدیریت استان منتقل شود و در مقابل اطلاعات استان نیز به شکل مطلوب در اختیار فرمانداران قرار گیرد.
نماینده عالی دولت در استان اصفهان ادامه داد: انتقال اطلاعات از بالا به پایین و بلعکس باعث خواهد شد که مسائل شهرستان، استان و کشور به صورت سیستمی و منظم منتقل شده و همه مسئولان اطلاعات یکسانی از مسائل مختلف داشته باشند.
وی در ادامه اذعان داشت: تحقق حماسه سیاسی در ۲۴ خرداد ماه سال گذشته منجر به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شد که با خواسته های مردم سنخیت و قرابت بیشتری داشت.
رسول زرگرپور با بیان اینکه مطالبات اصلی مردم با مطالبات قبل فاصله داشته و تکامل یافته تر بود، یادآور شد: مردم از هرگونه افراط و زیاده روی در امور ناراضی بوده و خواهان اعتدال گرایی و میانه روی بودند.
وی اعتدال‌گرایی و حرکت در مسیر اعتدال را از اصلی ترین مطالبات مردم عنوان کرد و افزود: مردم متقاضی حرکت در مسیر کارشناسی،‌ خرد جمعی، عقلانیت و تحقق منافع ملی بوده و هستند.
استاندار اصفهان با بیان اینکه خواستار ارتباط عزتمند با کشورهای دیگر هستیم، خاطر نشان کرد: خوشبختانه در طول یکسال گذشته بیش از ۸۶ هیأت بلند پایه و صدها هیأت سیاسی و اقتصادی از اصفهان بازدید نمودند و همه آن‌ها علاقه مندی خود و کشور متبوعشان را برای برقراری ارتباط و تحکیم و گسترش مناسبات اعلام کردند.
وی افزود: برخی بی مهابا و با کمال بی انصافی تمام دستاوردهای مثبت یکساله دولت را تخطئه می نمایند و آن را زیر سؤال برده و نادیده می گیرند.
زرگرپور ادامه داد: از این افراد می خواهیم اجازه دهند دولت با قوت و قدرت تمام به انجام امور بپردازد و سیاست های مدبرانه خود را اجرایی نماید.
وی در پایان با اشاره به طرح نظام سلامت، اظهار داشت: با انجام این طرح شهروندان ساکن در شهر تنها ۱۰ درصد و روستائیان کمتر از ۵ درصد هزینه ها را پرداخت می کنند و آثار و برکات اجرای این طرح در جامعه مشهود است.

Share/Save/Bookmark

– .

خبرگزاری ایمنا – آخرین عناوین سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.