ارتقای سلامت جامعه از طریق تعامل با رسانه ها

۲۳ام بهمن ،
ممتاز نیوز : سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی گفت: ارتقای سلامت جامعه از طریق تعامل مناسب و هوشمندانه مهمترین برنامه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی است.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از مهر ؛ وحید رحمتی رودسری در مراسم معارفه خود که در دفتر وزارتی برگزار شد اظهار داشت: خوشبختانه سابقه همکاری طولانی با حوزه سلامت را داشته و  دارم. در سال ۸۰ وارد شواری سیاستگذاری سلامت صدا و سیما شده و مسئولیت اجرایی آن را به عهده گرفتم.

وی افزود: خدا را شکر می کنم با مشورت دوستان، حوزه سلامت را برای خدمت انتخاب کردم و این انتخاب را یک انتخاب اصلح و برتر می دانم که البته باید بگویم وجود کارکنان مجرب، کوشا و با سابقه بسیار ارزشمند در روابط عمومی وزارت بهداشت در این انتخاب من تاثیر بسزای داشت.

رودسری دامه داد: از اعتماد دکتر طریقت سپاسگزاری می کنم و همچنین از سایر مسئولان وزارت بهداشت نیز که در این انتخاب این مسیر درست مرا راهنمایی کردند قدردانی می کنم.

سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی گفت: خوشبختانه با مساعدت رییس شورای اطلاع رسانی دولت و همچنین تلاش مجدانه دکتر طریقت، مدیریت روابط عمومی وزارت بهداشت به مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ارتقا یافته است و این اتفاق در ارتقا و پیشبرد کارها بسیار موثر خواهد بود.

وی با اشاره به تاثیر شگرف تصویر بر باور عمومی مردم، زبان موثر هنر و رسانه را مورد تاکید قرار داد و گفت: بهره گیری از ظرفیت تمامی رسانه ها به ویژه  رسانه ملی در ارتقای سطح دانش سلامت مردم از طرق مختلف بخش مهمی از برنامه های آینده مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت خواهد بود.

رودسری، فعالیت خوب و موثر پایگاه خبری و اطلاع رسانی وب­دا را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: پایگاه خبری وب­دا با تلاشهای خوب دکتر حسینی فعالیتهای خوبی ارائه کرده است که البته لازم است تقویت و توسعه یابد.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاشهای دکتر حسینی مدیر سابق روابط عمومی وزارت بهداشت اظهار داشت: تقویت نیروی انسانی و تجهیزات موجود، همکاری و تعامل هر چه بیشتر با رسانه ها و بهره برداری از ظرفیتهای خوب ایجاد شده در رسانه ملی بخش دیگری از مهم ترین برنامه های خود اعلام کرد.

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.