ارتقای فرهنگ مطالعه تکلیف رسانه است

۲۱اردیبهشت،

ارتقای فرهنگ مطالعه صرفا کتاب و کتابخوانی نیست و بسیاری از مردم بویژه در شهر تهران مطالعاتشان را از طریق نشریات مکتوب ، الکترونیک ،اینترنت، وب پایگاه اینترنتی ها ، تله تکس در تلویزیون و…. افزایش می دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران ، مهندس سعید مقیسه مدیر شبکه تهران در بازدید از غرفه شبکه تهران در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تصریح کرد: ارتقای فرهنگ مطالعه در میان اقشار مختلف جامعه برای رسانه یک تکلیف است و ما نیز تمامی تلاشمان را در پیشبرد این دغدغه فرهنگی به کار می بریم .  
وی در ادامه با اشاره به حضور شبکه تهران در نمایشگاه کتاب به عنوان مهمترین اتفاق فرهنگی کشور تاکید کرد: یکی از اهداف و سیاست های مهم شبکه تهران گستردگی و افزایش تعامل با مخاطبان است .  برگزاری نمایشگاه های استانی مانند نمایشگاه کتاب ، قرآن ، رسانه های دیجیتال و….بهترین فرصت برای ارتباط و تعامل دوسویه با مخاطبان به صورت رو در رو و مستقیم محسوب می گردد.
مدیر شبکه تهران با تاکید بر اینکه آگاهی و بهره گیری  از نظرات و سلایق مخاطبان در تولید برنامه ها این شبکه یکی از اولویت های مهم ما در برنامه سازی است ، اضافه کرد: آگاهی و بهره گیری از نظرات و پیشنهاددات مخاطبان در برنامه سازی  برای ما بسیار با اهمیت و کاربردی است ، از این رو ما به روشهای مختلفی مانند حضور در نمایشگاه ها ، استفاده از نظرسنجی مرکز تحقیقات ، نظرسنجی از طریق پایگاه اینترنتی شبکه تهران ،  نظرسنجی از طریق باشگاه مخاطبان شبکه تهران، برقراری ارتباط تلفنی مردمی با شماره ۱۶۲ و….  را برای مخاطبان فراهم کرده ایم و با آنها تعامل و ارتباط دوسویه داریم  ولی  ارتباط مستقیم و رو در رو با مخاطبان قطعا موثرتر خواهد بود. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.