ارتقای وضعیت نیروی انسانی در سازمان فنی و حرفه ای کشور

۲۲خردادماه،

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: توانمند سازی ساماندهی نیروی انسانی و استفاده از ظرفیت های موجود در قانون مدیریت کشوری از اقدامات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است.

 کوروش پرند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به منظور ارتقای وضعیت نیروی انسانی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده که می توان به توانمند سازی و آموزش فرهنگی و تخصصی منابع انسانی ، ارتقای سطح سلامت جسمی، روحی و فرهنگی کارکنان و برنامه ریزی در جهت جذب ، استخدام و نگه داشت نیروی انسانی اشاره کرد.  
وی در ادامه تصریح کرد: ساماندهی نیروی انسانی و استفاده از ظرفیت های موجود در قانون مدیریت خدمات کشوری نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در این راستا بوده است.  
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور درپایان در خصوص وضعیت استخدامی مربیان این سازمان نیز خاطر نشان کرد: در این سازمان با تأکید بر مربیان تلاشگر مجوز استخدام ۲ هزار مربی پیمانی برای پست های بلاتصدی مراکز آموزش فنی و حرفه ای اخذ شده است .  
همچنین تبدیل وضعیت استخدامی بیش از ۴ هزار و ۸۷۶ مربی حق التدریس به پیمانی نیز از سوی مجلس شورای اسلامی تصویب شده است. /ل
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مریم:

    امیدوار هستیم که این اتفاق حاصل شود و ما از نظر شغلی امنیت داشته باشیم. از مسئولین محترم خواهشمندیم که پیگیری کنند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.