ارتقا اخلاقی، علمی و معنوی ادارات در گرو گزینش صحیح است

ˈرضا ریاحیˈ درباره برگزاری دوره آموزش گزینش گران استان که در هفته اخیر به میزبانی استانداری برگزار شد، به خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره ها بیش از ۲۵۰ نفر از دستگاههای مختلف استان در طی مدت دو روز زیر نظر اساتید مجرب با تکنیک های گوناگون مصاحبه و تحقیق آشنا شدند ؛ که گواهینامه های معتبر به آنان ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: این آموزش ها با هدف تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به پرونده های مورد نظر صورت گرفته است.

ریاحی تصریح کرد: با برگزاری این کلاس های آموزشی زمان تحقیق ها و گزینش ها کوتاه تر می شود و این موجب خدمات دهی مناسب خواهد شد.

مدیر هسته گزینش استانداری تهران درباره اقشار مدنظر گزینش گران اظهار داشت: ورودیه ها به هر دستگاه اداری و یا اجرایی، افراد قراردادی دستگاهها ، کارمندان مایل به تبدیل وضعیت و اشخاصی که مشمول گرفتن پست های حساس در دستگاهها هستند، مورد گزینش قرار می گیرند.

وی افزود: وجود گزینش بسیار ثمر بخش است زیرا گزینش گری کامل، صحیح و در چارچوب قانون باعث ارتقا اخلاق و معنویت در میان کارکنان دستگاههای مختلف خواهد شد و این مهم رضایت همگانی را در بر خواهد داشت.

ریاحی تصریح کرد: عملکرد گزینش بسیار ثمر بخش می باشد زیرا طی این مسیر موجب کاهش تخلف و خروجی مناسب در تمامی دستگاهها می شود.

تهرام/۷۲۶۱ / ۱۳۹۶

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.