اردن مأمنی امن برای توطئه‌های خصمانه غرب علیه جبهه مقاومت در منطقه است

۱۵خردادماه،

یک کارشناس مسائل خاورمیانه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

یک کارشناس مسائل‌خاورمیانه گفت: اگرچه اردن، کشوری به ظاهر ضعیف و کوچک به نظر می‌رسد اما همواره مأمنی امن برای توطئه‌های خطرناک غرب علیه جبهه مقاومت در منطقه بوده ‌است.

” احمد دستمالچی ” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به همدستی اردن و رژیم غاصب صهیونیستی در دامن زدن به بحران سوریه و سیاست‌های دوگانه این کشور در قبال جمهوری اسلامی ایران، گفت: مواضع خصمانه اردن همواره در راستای تامین منافع آمریکا و رژیم اشغالگر قدس شکل گرفته است.
 
وی با تاکید بر اینکه مواضع شوم اردن علیه جبهه مقاومت و نیروهای مردمی در منطقه امری مداوم بوده است، افزود: تشدید مواضع خصمانه اردن امروزه در منطقه به اندازه‌ای است که این کشور برای تامین منافع خود در بحران سوریه همسو با اهداف و سیاست‌های شوم غرب و آمریکا در خاورمیانه گام برمی‌دارد.

این کارشناس مسائل خاورمیانه در پایان گریزی بر جنگ تحمیلی عراق علیه ایران ‌داشت و خاطرنشان‌کرد: عکس یادگاری ملک “حسین بن طلال” “شاه پیشین اردن” و دیکتاتور سابق عراق در شلیک توپ به سمت ایران، بیانگر شدت مواضع خصمانه اردن در قبال کشورمان است که اگرچه این کشور به ظاهر ضعیف و کوچک به نظر می‌رسد اما همواره مأمنی امن برای توطئه‌های خطرناک غرب علیه جبهه مقاومت در منطقه بوده ‌است.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.