اردن و لبنان میزبان رقابتهای جودو غرب آسیا شدند

به گزارش خبرنگار مهر، این اجلاس با حضور روسای فدراسیون جودو کشورهای عضو و با هدف تصویب برنامه های سال ۲۰۱۲ و بررسی برنامه های سال آینده میلادی به میزبانی لبنان در بیروت برگزار شد.

محمدعلی رستگار سرپرست فدراسیون جودو به دلیل سطح بالای جودو ایران در منطقه با چند پیشنهاد در راه ارتقاء سطح جودو کشورهای عضو در این اجلاس شرکت کرد که همه موارد با اکثریت آرا مورد قبول قرار گرفت و تصویب شد.

اعزام مدرسین در بخش های های مختلف از جمله داوری ، مربیگری و برگزاری مسابقات به کشورهای عضو، برگزاری سمینارهای آموزشی به محوریت ایران برای کشورهای عضو، برگزاری اردوهای مشترک بعد از پایان مسابقات رسمی ،کمک به کشورهای عضو برای ارتقاء سطح فنی در بخش کاتا تا رسیدن به سطح قهرمانی و کسب مدال و عضویت نمایندگان کشورمان در کمیته برگزاری مسابقات از جمله پیشنهادات رستگار در این اجلاس بود که به تصویب رسید.

 ضمن اینکه عراق خواستار برگزاری یک اردوی مشترک در رده سنی نوجوانان و جوانان با حضور کشورهای عضو قبل از آغاز رقابتهای قهرمانی آسیا شد که با این درخواست نیز موافقت شد. این اردو اواخر شهریور در کردستان عراق برگزار خواهدشد.

در این اجلاس همچنین اردن پانزدهم تا هفدهم تیرماه و قبل از آغاز بازیهای المپیک میزبان مسابقات قهرمانی غرب آسیا شد و لبنان نیز میزبانی مسابقات نوجوانان و جوانان منطقه را در تاریخ پنجم الی ششم آبان ماه پذیرفت.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.