اردوان کامکار در بهبودی نسبی

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

موسیقی > چهره‌ها– همشهری‌آنلاین:
اردوان کامکار که چندی قبل با سکته‌ قلبی خانه نشین و شده و علاقه‌مندان موسیقی را نگران کرده بود، چند روزی است که اوضاع جسمی نسبتا بهتری پیدا کرده و بر سر کلاس درسش هم حاضر می‌شود.

به گزارش روزنامه‌ شهروند  اردوان کامکار با اشاره به بهبودی وضع جسمی‌اش دراین‌باره گفت: «یک هفته‌ای است که حالم بسیار بهتر است و حتی تدریس در آموزشگاه را آغاز کرده‌ام. البته هنوز تحت نظارت پزشک هستم اما بسیار از داروهایم قطع شده و دز(میزان و شدت) بقیه هم کم‌کم در حال کاهش است. تا یک ماه دیگر تحت نظر دکتر خواهم بود.»

او دربارهٔ آغاز تمرین‌های انفرادی‌اش هم توضیح داد: «چند وقتی است ساز به دست گرفته‌ام و اتفاقا خدا را شکر سکته به دستم آسیبی نزده و کماکان درحال بهبودی هستم. تمرین‌هایم را آغاز کرده‌ام و با ساز راحتم. البته بازگشت به شرایط قبل از بیماری کار ساده‌ای نبود چرا که داروهایی که مصرف می‌کنم روی شل کردن عضلات تاثیر دارد و بدنم را کرخت می‌کند. می‌توانم بگویم حدود ۸۰ تا ۹۰‌درصد به شرایط مساعد رسیده‌ام.»
خالق قطعه «دریا» همچنین به اضافه شدنش در تمرین‌های گروهی کامکارها هم اشاره کرد و افزود: «با گروه تمرینات را به صورت مرتب آغاز کرده‌ام. برنامه‌های بسیاری داریم که با عنوان‌های مختلف برای اجرایشان آماده می‌شویم.»

اردوان در پایان با اشاره به کنسرتی که ماه‌های آینده برگزار خواهد شد، گفت: «به‌زودی تمرین‌هایمان را برای اجرایی که پیش‌رو داریم از سر خواهیم گرفت. یکی از تمرین‌هایمان با همان گروه همیشگی کامکارهاست و یکی از تمرین‌های دیگر برای داشتن یک ارکستر بزرگتر است که ظاهرا آقای بردیا کیارس در آن کار با ما همراهی می‌کنند.»

اردوان کامکار با توجه به دقیق نبودن برنامه‌های گروه کامکارها به مخاطبان قول داد در اولین فرصت خبرهای مربوط به اجرای گروه را به آنها اطلاع دهد. 


RSS
منبع: همشهری
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.