اردوان کامکار در بیمارستان بستری شد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

اردوان کامکار

اردوان کامکار

اردوان کامکار نوازنده صاحب‌نام سنتور به سبب عارضه قلبی در بیمارستان فرمانیه تهران بستری شد.

بیتا حقیری همسر این نوازنده ضمن تایید خبر بستری شدن اردوان کامکار در بیمارستان فرمانیه تهران گفت: متاسفانه پزشکان سکته قلبی را سبب اصلی به کما رفتن وی عنوان کرده اند که خوشبختانه به سبب عملیات پزشکی که روی وی انجام شد ضربان قلب به حالت اولیه بازگشته است اما آنچه که پزشکان به ما اطلاع داده اند انتظار ۴۸ ساعته ای است که بعد از احیا باید انجام گیرد.

وی ادامه داد: ضربان قلب اردوان کامکار از صبح امروز که به بیمارستان منتقل شد، کاملا متوقف شده بود اما خوشبختانه با مساعدت خوب تیم پزشکی بیمارستان قلب به حالت اولیه خود بازگشت و طبق اعلام پزشکان باید منتطر ماند که در ۴۸ ساعت آینده بدن به حالت روتین خود بازگردد تا احتمال ضایعه مغزی وجود نداشته باشد.

حقیری خاطرنشان کرد: طبق دستور تیم پزشکی، بیمار باید در این وضعیت در سکون مطلق باشد از این جهت ظرف این مدت مدام داروهای خواب آور به وی تزریق می گردد تا بدن در حالت سکون قرار گیرد. البته بسیاری از پزشکان بیمارستان اذعان داشتند که خطر رفع شده اما این ۴۸ ساعت لحظه های مهمی برای ماست.

همسر اردوان کامکار ضمن استمداد دعا از هموطنان برای شفای این هنرمند از نمایندگان رسانه‌ها و عکاسان خواست تا زمان صدور مجوز به بیمارستان مراجعه نکنند.

منبع: مهر


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.