اردوگاه اشرف کاملا تخلیه شد

جام جم آنلاین: نیروهای عراقی آخرین نفرات گروهک تروریستی منافقین را روز گذشته از اردوگاه اشرف که سال ها مقر طراحی ترورهای این گروهک در ایران و عراق بود و منافقین آن را بهشت امن می خواندند کوچ داده و این مقر را برای همیشه تخلیه کردند.

آخرین نفرات باقی مانده در اردوگاه اشرف واقع در استان دیالی عراق این قرارگاه را به مقصد اردوگاه «لیبرتی» در شمال بغداد ترک کردند. این گروه نزدیک به ۷۰۰ نفر بودند.

ترور شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران او در دفتر حزب جمهوری اسلامی، به شهادت رساندن شهیدان رجایی، باهنر، دکتر مفتح، استاد مطهری، نورعلی شوشتری، دکتر آیت ، محمود قندی و هزاران تن از مردم بی گناه در تهران و شهرهای دور و نزدیک و مرزهای ایران که در مجموع حدود ۱۶ هزار نفر برآورد شده اند، کارنامه جنایات گروهک تروریستی منافقین را تشکیل می دهد.

این کارنامه واضح و از سوی خود گروهک منافقین نیز پذیرفته شده است اما دولت های غربی بر حفظ «حقوق شهروندی» اعضا و سران آن و خارج کردن گاه و بیگاه این گروهک از فهرست تروریست ها اصرار دارند.

اعضای گروهی که خود را مجاهدین خلق می نامیدند و از سوی ملت ایران رانده شدند در سال ۱۳۶۵ با حمایت صدام و غرب در اردوگاهی به نام اشرف در استان دیاله عراق و در نزدیکی مرز ایران تجمع کردند و رخدادهای تروریستی را از آنجا به دستور اربابانشان هدایت می کردند.

حال که این اردوگاه تخلیه شده است پیش بینی می شود پلیس دیاله این منطقه را به دلیل موقعیت جغرافیایی مهم آن به مقر فرماندهی خود تبدیل کند.

بی اطلاعی از دنیای خارج، دوری از هرگونه رابطه انسانی و عاطفی، دخالت در همه ابعاد حتی جزئی ترین بخش های زندگی افراد، اطاعت کورکورانه و کشته شدن خلاصه آن چیزی است که در این اردوگاه به وقوع پیوسته است.

سران منافقین با تمام توان سعی بر جلوگیری از خروج و فرار ساکنان آن داشته و بر باقی ماندن آن در محل فعلی و بعد باقی ماندن به هر قیمتی در عراق حتی در اردوگاه لیبرتی در شمال بغداد دارند.

بزرگترین عملیات نظامی این گروهک علیه جمهوری اسلامی با نام عملیاد مرصاد با شکست سختی روبرو شد که این گروهک را در آستانه حذف کامل قرار داد اما حمایت های غرب و حکومت وقت صدام حسین به چند مزدور باقی مانده منافقین پناه و امکان تنفس داد تا بار دیگر بتواند از آنان برای آزار دولت و ملت ایران استفاده کند.

حسن دانایی فر سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد روز گذشته اعلام کرد : علیه سرکردگان این گروهک تروریستی اقامه دعوای قضایی شده است تا به شکایت های خصوصی آسیب دیدگان از این گروه رسیدگی شود.(ایرنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.