اردیبهشت،معرفی میزبان جام‌جهانی ۲۰۱۶فوتسال

۰۲م اسفند ،

مسئولان فیفا ۶ کشوری که بیش از این پیشنهاد میزبانی جام جهانی ۲۰۱۶ فوتسال را داده بودند، مورد تایید قرار داد و قرار است اردیبهشت سال ۹۲ میزبان معرفی شود.

به گزارش فارس،جمهوری چک، فرانسه، ایران، کلمبیا، پورتوریکو و اسپانیا کشورهایی می باشند که برای میزبانی هشتمین دوره جام جهانی مورد تایید فیفا قرار گرفتند.

عباس ترابیان نایب رییس کمیته بازاریابی و رسانه فدراسیون غرب آسیا به فارس گفت: مسئولان فیفا در کنار تجهیزات و امکانات کشور به تاریخچه میزبانی کشورها نیز نگاه می کنند. با توجه به اینکه در دوره قبل در سال ۲۰۱۲ تایلند میزبان این رقابت ها بود به نظر می رسد کشورهای آسیایی شانس کمتری برای میزبانی داشته باشند.

وی ادامه داد: کلمبیا و پورتوریکو از آمریکای جنوبی نیز به سبب اینکه در سال ۲۰۰۸ برزیل میزبان بوده شانس کمی برای این موضوع دارند. اسپانیا نیز تاکنون یک بار این میزبانی را داشته است. به این ترتیب فرانسه و پورتوریکو شانس بیشتری نسبت به سایر کشورها دارند.

ترابیان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فرانسه تجهیزات فوتسالی خود را بالا برده و در حال حاضر هم برای بهبود این موضوع برنامه دارد شانس این کشور را برای میزبانی بیشتر می دانم. مسئولان فرانسه حتی برای بهبود شرایط و اوضاع فوتسال خود در ایمیلی از من خواستند تا اگر بازیکنی را می شناسم که به آنها کمک کند معرفی کنم، اما با توجه به اینکه معتقدم بازیکن تا زمانی که می تواند شایسته است به تیم ملی کشور خود کمک کند این موضوع را رد کردم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.