ارزش پول ملی یک شبه نصف شد

بینا- هر زمان که دولت دور خود دیوار کشیده است و نظر ها را جویا نشده است و هیچ اعتنایی به نظر کارشناسان و پژوهشگران نکرده ، مشکلات کشور بیشتر بوده است.
به گزارش بینا، عزت الله یوسفیان ملا ،عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی به مجلس نیوز گفت: متاسفانه در جاهایی ، برخی دولتی ها ارتباط خود را با دستگاه های مشورتی و فرهنگی کم کردند و خودشان تصمیم گرفتند و این شخصی عمل کردن ها مشکلات اقتصادی زیادی را ایجاد کرد.
رئیس کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی افزود: زمان هایی که آمدند و از عقلای مراکز دانشگاهی و پژوهشی استفاده کردند قطعا و یقینا با پیشرفت کار مواجه شدند ، این اتفاق دقیقا در روند عملکردی دولت مشخص است .
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر زمان که دولت دور خود دیوار کشیده است و نظر ها را جویا نشده است و هیچ اعتنایی به نظر کارشناسان و پژوهشگران نکرده ، مشکلات کشور بیشتر بوده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: عملکرد مالی و پولی دولت دارای نوسان است ، خصوصا در جاهایی که تصمیمات اقتصادی پاره پاره شده و هر دستگاهی برای خود در نقدینگی ها و حساب های مالی جزیره ای عمل کرد ، می بینیم که آفت ها نمایان تر شد و نقدینگی کشور به چه وضع نا مناسبی افتاد.
یوسفیان ملا در خاتمه گفت: تصمیم های نادرست اقتصادی ، ارزش پول ملی را یک شبه به نصف رساند و مثل یک شمشیر کمر اقتصاد را نصفکرد ، تحریم این توان را نداشت ، اما سیاست های غلطی که اتخاذ شد ضربات زیادی به کشور زد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.