ارزیابی اپراتورهای برتر برای سومین جشنواره فاوا کلید خورد

۱۰م اسفند ،

 

به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات، ارزیابی و رتبه‌بندی اپراتورهای سرویسهای فناوری اطلاعات در قالب سومین جشنواره ملی فاوا انجام می‌شود.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی معاون نظارت و اعمال مقررات این سازمان با اعلام خبر فوق گفت: این ارزیابی با ۵۱ شاخص در چهار محور رضایتمندی کاربران و مشتریان، انجام تعهدات توسعه و اجرا، قانون‌مداری و توسعه فرهنگ و ادبیات رگولاتوری و عملکرد شبکه انجام می‌شود که بیشترین شاخصها در محور رضایتمندی کاربران و مشتریان با لحاظ کردن کیفیت سرویس می‌باشد.
حسن رضوانی، ارتقاء سطح آگاهی و رضایتمندی کاربران، ایجاد مکانیزمهای انگیزشی، بهره‌مندی از روشهای نوین نظارتی و جایگزینی سیستمهای انگیزشی و تشویقی به جای سیستمهای تنبیهی و جریمه‌ای را از اهداف دیگر ارزیابی اپراتورهای سرویسهای فناوری اطلاعات عنوان کرد و گفت: در این روش هر اپراتور، خود به عنوان یک ناظر همواره تلاش می‌کند در رقابت با سایر اپراتورها سطح خدمات و کیفیت خود را ارتقاء دهد که این موضوع توسعه و ارتقاء کیفیت خدمات و رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت.
وی افزود: نتایج حاصل از ارزیابی علاوه بر معرفی به دبیرخانه جشنواره فاوا به منظور تقدیر از اپراتورهای برتر، برای آگاهی کاربران از کیفیت سرویس‌دهی اپراتورها اطلاع‌رسانی می‌شود.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.