ارسال اطلاعات قبض برق پیامکی شد

اردیبهشت ۱۴۰۳

با ارسال اولین پیامک اطلاعات قبض مصرفی برق به یکی از مشترکان منطقه برق دماوند، توسط مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق نواحی استان تهران، “سامانه پیامکی پرتو” به صورت رسمی راه اندازی شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  به نقل از تسنیم، سیدعلی بربند مدیرعامل شرکت توزیع برق نواحی استان تهران، هدف از اجرای این طرح را اطلاع رسانی موثر و مفید به مشترکان و همچنین بهبود در وصول مطالبه های این شرکت بیان کرد.

وی با قدردانی از مدیر و کارکنان برق منطقه دماوند به سبب راه اندازی این سامانه، اظهار داشت: مایه خشنودی است که تفکر سیستمی در شرکت توزیع برق نواحی استان تهران به بار نشسته و به تمام رده های سازمان انتقال یافته است.

وی تصریح کرد: بی تردید پیشرفت و تغییر در نتیجه تحلیل صورت می گیرد و یک تحلیل درست و منطقی در گرو نگاه سامانه ای به امور است.

وی افزود: ما معتقد هستیم که در جاده فناوری و در راه نیل به پیشرفت نباید قانع شویم و باید همواره در راستای بهبود تمام امور سازمان تلاش کنیم.

مدیر منطقه برق دماوند نیز در حاشیه راه اندازی این سامانه، با اشاره به مشکلات پرشمار در قرائت کنتورها و توزیع صورتحساب ها به سبب وجود مناطق ییلاقی و ساختمان های ویلایی در سطح شهرستان دماوند، گفت: در نتیجه راه اندازی سامانه پیامکی پرتو، افزون بر صرفه جویی در هزینه صدور صورتحساب ها، شاهد افزایش بهره وری، به روز شدن اطلاعات مشترکان و همچنین افزایش وصول مطالبه های منطقه خواهیم بود.

بهزاد صبوری افزود: مشترکان برق منطقه دماوند می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد، عدم قرائت کنتور و همچنین تخلف های احتمالی از سوی کارکنان این منطقه را به سامانه مذکور پیامک کنند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. اصغر:

    چرا شماره پیامکو نذاشتن

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.