ارسال بیش از ۲۵۰ اثر به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره پایان نامه سال دانشجویی

سه شنبه ۵ اردیبهشت – ۱۲:۱۱:۱۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- در مدت زمان باقی مانده به پایان مهلت ارسال اثر به دبیرخانه پانزدهمین دوره جشنواره پایان نامه سال دانشجویی و یازدهمین دوره پژوهش برتر دانشجویی بیش از ۲۵۰ پایان نامه و اثر پژوهشی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، از میان آثار ارسالی به دبیرخانه، بیشترین پایان نامه ها به علوم انسانی و اجتماعی اختصاص دارد.
 بنا بر اعلام دبیرخانه پانزدهمین دوره جشنواره پایان نامه سال دانشجویی و یازدهمین دوره پژوهش برتر دانشجویی ۱۰اردیبهشت آخرین زمان ارسال اثر به جشنواره است و این زمان تمدید نخواهد شد.
تمامی فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد، دکتری و حوزه های علمیه کشور که در سال های ۸۸، ۸۹ و ۹۰ از پایان نامه خود دفاع کرده اند می توانند تا دهم اردیبهشت سال جاری آثار خود را به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره پایان نامه سال دانشجویی ارسال کنند.
 این جشنواره در سه بخش به صورت اصلی، جنبی و ویژه انجام می شود که در بخش اصلی پایان نامه های فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه ها و حوزه های علمیه کشور در گروه های فنی و مهندسی، پزشکی و دامپزشکی، معماری و هنر، علوم انسانی و اجتماعی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه و علوم دینی (جایزه علامه شیخ بهایی) مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
بخش ویژه این جشنواره نیز به پایان نامه ها و تحقیقات با موضوعات ۱ – کارآفرینی و اشتغال، ۲ –  جهاد اقتصادی و ۳ –   گردشگری با محورهای بازاریابی و تبلیغات گردشگری با تاکید بر بازارهای هدف، مدیریت خدمات و تسهیلات گردشگری، ارتقای کیفیت خدمات گردشگری، شناسایی و معرفی توانمندی ها و فرصت های سرمایه گذاری گردشگری اختصاص دارد.در بخش جنبی نیز تمامی پژوهش ها و تحقیقات انجام شده در شش گروه اصلی در تمامی مقاطع پذیرفته می شود.
دفاع از پایان نامه در سال ۸۸ ،۸۹ یا ۹۰، ارائه گواهی از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر تأیید تاریخ دفاع و نمره پایان نامه، تکمیل و ارسال فرم درخواست به همراه یک نسخه از پایان نامه یا پژوهش و یک حلقه لوح فشرده در قالب از شرایط شرکت در پانزدهمین دوره پایان نامه سال دانشجویی و یازدهمین دوره پژوهش برتر دانشجویی است.  پذیرش پژوهش ها و پایان نامه های طلاب علوم دینی نیز مستلزم شرط ارائه مدارک و تعیین سطح است.
علاقه مندان می توانند جهت دریافت فرم شرکت در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی سازمان انتشارات به آدرس پستی و یا دفاتر جهاددانشگاهی در دانشگاهها مراجعه کنند.
یادآور می شود این جشنواره هر ساله از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و با همکاری وزارت ورزش و جوانان ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، سازمان همیاری اشتغال فارغ التحصیلان جهاددانشگاهی ، معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می شود.
گفتنی است دبیرخانه این جشنواره در تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان فخررازی، خیابان شهدای ژاندارمری، پلاک ۷۲ – کدپستی: ۱۱۶۳-۱۳۱۴۵ واقع است.
پایان نامه های برتر طی مراسمی در یکی از دانشگاه های کشور و با حضور شخصیت های علمی و فرهنگی معرفی و جوایز ارزشمندی به این آثار اهدا خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۴۱۲۱۱۱۶۹۸۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.