ارسال بیش از ۳۴هزار اثر به جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی

۱۵خردادماه،

سرپرست مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با بیان این که پنجمین جشنواره فرهنگی دانشجویی در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می گردد، گفت: پس از اتمام ارسال آثار امور مربوط به داوری آثار دانشجویان در مرحله اول به مدت یک هفته به صورت همزمان در ۵۱ دانشگاه علوم پزشکی کشور آغاز خواهد شد و آثاری که در بخش دانشگاهی بتوانند امتیازات لازم را کسب کنند وارد مرحله کشوری می شوند.

به گزارش سرویس«دانشگاهی» ایسنا، حسین همتی گفت: داوری این آثار از ۸ تا ۲۲ خردادماه ادامه دارد و نتایج آن نیز در مراسم اختتامیه که در شهریور ماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برگزار می گردد، اعلام خواهد شد.

سرپرست مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت یادآور شد: بخش کتبی پنجمین جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی کشور روز ۳۱ خردادماه و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار می‌شود.

گفتنی است این جشنواره با هدف گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی دانشجویان علوم پزشکی در راستای حفظ و تقویت هویت اسلامی و ایرانی، ارتقای فرهنگ و سبک زندگی اسلامی ایرانی به عنوان یکی از راهبردهای دستیابی به سلامت معنوی و تقویت و احیاء و معرفی هنر اصیل و سازنده ایرانی و شناخت فرهنگ و مدنیت اسلام و ایران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.