” ارغوان کارآفرین” به اجرا گذاشته شد

” ارغوان کارآفرین” به اجرا گذاشته شد | چاپ |
یکشنبه ۲۶ شهریور ساعت ۱۵:۰۴

بینا- در راستای برنامه‌های گسترده بانک کارآفرین برای بالا بردن میزان رضایتمندی گروه‌های مختلف مشتریان، این بانک با همکاری بیمه کارآفرین از امروز یکشنبه بیست و ششم شهریور طرحی مشترک تحت عنوان ” ارغوان کارآفرین” را به اجرا گذاشته است.
به گزارش بینا ، با اجرای طرح ” ارغوان کارآفرین ”  از این پس سپرده گذاران و مراجعه کنندگان برای استفاده از خدمات بیمه ای می توانند با مراجعه به شعب بانک کارآفرین در تهران و کرج از خدمات بیمه نامه های بدنه خودرو ، آتش سوزی منازل مسکونی و غیر صنعتی حوادث انفرادی یا گروهی و مسافرت به خارج از کشور با تسهیلات ویژه  بهره مند شوند . این طرح به منظور شناسایی و توسعه خدمات بانکی و بیمه  ای مورد نیاز مشتریان و همچنین افزایش توانمندی‌ بانک در جهت ارائه خدمات تخصصی به آنان راه‌اندازی شده است.
یکی از ویژگی های برجسته طرح ارغوان کارآفرین، پوشش کامل خسارت بیمه شدگان بدون درنظر گرفتن مدت زمان سپرده گذاری و میزان سپرده مشتریان در بانک می باشد.بر این اساس، مراجعه کنندگان و سپرده گذاران در بانک کارآفرین با در دست داشتن کارت معرفی نامه از سوی هر یک از شعب و مراجعه به شعب بیمه کارآفرین و شرکت عصر امین کارآفرین بدون نیاز به ارائه مدارک دیگری می توانند از تخفیف های ویژه طرح ارغوان کارآفرین بهره مند شوند.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.