اروپا علیه قدرت‌گیری آلمان‌ها قد علم می‌کند

۱۹خردادماه،

با وجود گذشت ۲ هفته از فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی لندن میان تیم‌های آلمانی بایرن و دورتموند، ژرمن‌ها معتقدند تیم‌های بزرگ اروپایی در عرصه کادر فنی و بازیکنان به طور جدی فعالیت خواهند کرد تا با به خدمت‌گیری نیروهای جدید،‌ جلوی قدرت‌نمایی مجدد آلمان‌ها و به خصوص بایرن، فاتح لیگ قهرمانان را بگیرند.

به گزارش فارس، در همین ارتباط نشریه ولت‌ام‌زون‌تاگ در آخرین شماره خود گزارشی منتشر کرده که به این موضوع می‌پردازد.

این نشریه می‌نویسد قدرت‌های انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی و حتی فرانسوی سرگرم یارگیری و حتی جذب مربی توانمندی در پنجره تابستانی نقل وانتقالات می باشند تا به بایرن بتازند.

این نشریه می‌افزاید: بارسلونا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن متحمل دو شکست سنگین ۴ بر صفر و ۳ بر صفر شد. اکنون کاتالان‌ها با اضافه کردن نیمار خط حمله خود را تقویت کرده‌‌اند. رئال مادرید، پس از خروج ژوزه مورینیو،‌ابتدا دنبال جذب جانشین شایسته است و بعد اندیشه تقویت کادر بازیکنانش را در سر دارد. چلسی برای نبرد احتمالی با ژرمن‌ها،‌حتی رفته و آقای خاص (مورینیو) را باردیگر استخدام کرده است.

این روزنامه ادامه می‌دهد: منچستریونایتد با دیوید مویس، ‌مربی جدیدش مایل است برای نبرد آینده با آلمان‌ها کریستیانو رونالدو را باردیگر به خدمت گیرد. منچسترسیتی دنبال خرید چند بازیکن برای این منظور است. حتی پاری‌سن ژرمن و موناکو، دو تیم فرانسوی نیز نقشه‌های برای این منظور دارند. از این رو فصل آینده، فصل قدرت‌گیری مجدد اروپایی‌ها برای مقابله با بایرن و احتمالا بورسیادورتموند خواهد بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.