ارکستر سمفونیک تهران در برزخ

موسیقی > کنسرت – ارکستر
خبرگزاری مهر در گفت وگویی با یکی از اعضای ارکستر سمفونیک تهران آورد که این ارکستر به حالت نیمه‌تعطیل و برزخ‌گونه در‌آمده است. مسئولان دفتر موسیقی هنوز پاسخی به این ادعا نداده‌اند.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از  مهر، ارکستر سمفونیک تهران به دلیل عدم پرداخت دستمزد نوازنده‌های ارکستر سمفونیک تهران در حالت نیمه تعطیل قرار گرفته است.

به گفته یکی از نوازندگان باسابقه ارکستر سمفونیک تهران که نخواست نامش مطرح شود این ارکستر مدتها است هیچ کنسرتی برگزار نکرده است و هشت ماه هم از پایان قرارداد اعضای این ارکستر گذشته اما هنوز قراداد هیچ یک از افراد تمدید نشده است.

نوازنده‌های ارکستر سمفونیک تهران بارها به این مسئله معترض شده‌اند اما جواب روشنی از سوی مسئولان دریافت نمی‌کنند و اجرای کنسرت‌های سفارشی تنها با پرداخت دستمزد صورت می‌گیرد.

آخرین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران با اجرای رپرتوار نغمه‌های عشق و صلح به آهنگسازی شهریار کهن‌زاد در تاریخ ۱۹ شهریورماه برگزار شد.

تلاش‌های همشهری‌آنلاین برای  تماس با مسئولان دفتر موسیقی وزارت ارشاد به جایی نرسید ،اما این حق برای مسئولان دفتر موسیقی محفوظ است که به ادعاهای مربوط به  وضعیت ارکستر سمفونیک  تهران که هم اکنون با رهبری نادر مرتضی ‌پور هدایت می‌شود،پاسخ گویند.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.