ارگاسم در خانم ها/چگونه می توان زودتر به ارگاسم رسید. – زناشویی

گردآوری توسط گروه مشاوره و روانشناسی ممتازنیوز

ارگاسم در خانم ها/چگونه می توان زودتر به ارگاسم رسید.۱٫۰ out of 5 based on 1 review

از آنجا که خانم ها خیلی سخت تر از آقایان به ارگاسم می رسند داشتن رابطه صمیمی، کلید اصلی برای هر چه زودتر به ارگاسم رسیدن خانم ها می باشد. معمولا بیشتر وظیفه آقایان در این مورد بر می گردد به جنبه عاطفی و احساسی و خیلی کمتر به موارد فیزیکی.ارگاسم در خانم ها/چگونه خانم ها زودتر به ارگاسم می رسند.
مجله ممتاز در این مقاله به آقایان خواهد گفت که چگونه شریک جنسی خود را زودتر از خودشان و یا حداقل همزمان به ارگاسم برسانند تا هر چه بیشتر از رابطه جنسی شان لذت ببرند.

پیشنهادات کلی
۱٫ همیشه حواستان فقط به این باشد که شریک جنسیتان از چه چیزی در رابطه جنسی خوشش می آید، اصلا کاری به این نداشته باشید که در فلان مجله خوانده اید که خانم ها از فلان حرکت خوششان می آید.اگر شریکتان از حرکتی یا از حالتی بیشتر لذت می برد همان کار را برایش انجام دهید.

۲٫ در حین رابطه جنسی تان با خانم صحبت کنید و خیلی با ملاطفت از او بخواهید که به شما در مورد علائقش در رابطه جنسی بگوید. به او بگویید اگر از حرکات شما خوشش نمی آید خوشحال می شوید که به شما بگوید. بدنش را به آرامی دست بکشید و بپرسید بهترین حرکتی که او را به اوج لذت می رساند کدم است تا همان کار را برایش انجام دهید.

۳٫ همواره در طول رابطه جنسیتان آرامش را فراموش نکنید. خصوصا در شروع رابطه جنسی مهم است که با ملاطفت و نرمی برخورد کنید. اصولا مردها ترجیح می دهند کمی خشن رفتار کنند اما خانم ها طرفدار آرامش هستند. حتی اگر در اوج لذت هستید و کنترل خود را تا حدی از دست داده اید و به شدت مشغول لذت بردن هستید سعی کنید آرامش خود را حفظ کرده و با نرمی و ملایمت برخورد کنید. به خانم اجازه دهید کمی استراحت کند در این مدت می توانید او را نوازش کنید و …

۴٫ خانم ها ممکن است در حین رابطه جنسی نارضایتی شان را به زبان نیاورند اما شما سعی کنید از حرکات و رفتارش و حالات چهره اش متوجه شوید که آیا او هم مثل شما در حال لذت بردن است؟ حتما به طریقه نفس کشیدنش به صداهایی که در حین رابطه در می آورد و به حرکاتش توجه ویژه کنید چرا که این ها تنها راه هایی هستند که خانم غیر مستقیم به شما می فهماند که آیا او هم لذت می برد یا خیر.

۵٫ زمان را در نظر داشته باشید.در اکثر موارد خانم ها دیر تر از آقایان به ارگاسم می رسند.این به دو معناست یا اینکه شما باید طوری تنظیم کنید که خانم زودتر به ارگاسم برسد یعنی آقا باید ارگاسمش را به تاخیر بیاندازد و یا اینکه اگر شما زودتر از خانم به ارگاسم رسیدید تا زمانی که شریکتان را به ارگاسم نرسانده اید او را رها نکنید.ارگاسم در خانم ها/چگونه خانم ها زودتر به ارگاسم می رسند.

اِشکال یابی
۶٫ تصور کنید که خانم تان جزء آن دسته افرادی است که خیلی به سختی به ارگاسم می رسد چه می کنید آیا این مسئله برایتان به یک معضل تبدیل می شود و یا اینکه نه، برای پیدا کردن راه حل هر حرکت و هر حالتی را در رابطه جنسیتان امتحان می کنید تا بلاخره خانم را به ارگاسم برسانید حتی اگر زمان زیادی لازم باشد؟

۷٫ می توانید از یک دستگاه لرزاننده استفاده کنید به این ترتیب دستگاه را به خود خانم بدهید و از او بخواهید نواحی که باعث رسیدن به اوج لذت می شود را به شما نشان بدهد.

۸٫ سعی کنید به کمک یکدیگر اعضای بدن خانم را کاملا بشناسید و اینکه واقعا لمس کدام نقاط باعث لذت و آرامشش می شود. نقطه جی و کلیتوریس دو نقطه ای هستند که در به اوج لذت رساندن خانم ها کمک بسزایی می کنند.

۹٫ سعی کنید طوری رفتار کنید که خانم با شما ۱۰۰% احساس آرامش و راحتی داشته باشد. هر چه آرامش خانم در کنارتان بیشتر باشد ارگاسم سریعتر انجام می شود.

۱۰٫ فراموش نکنید که همواره به خانمتان بگویید که چقدر زیباست، چقدر برای شما جذاب است و چقدر اندامش دلرباست. با اینکار حس خوبی به خانم می دهید و ارگاسم را تسریع می بخشید.

اگر با انجام تمام موارد بالا و یا کارهای دیگر خانمتان به ارگاسم نمی رسد حتما از او بخواهید که با پزشک متخصص خود در این رابطه صحبت کند.

برگردان توسط مجله ممتاز

نظر تان را در مورد این مطلب در پایین صفحه در بخش نظرات بنویسید  

+ ۲

مخالفم + ۰


دانستنیهای جنسی Rss
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.