ارگان رسانه ای دولت : بوی فتنه می آید

چهارشنبه ۴ مرداد – ۱۱:۱۲:۳۸ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

اعتراضات دولت و ارگان رسانه ای اش به تلاش برای اصلاح قانون انتخابات ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، پس از اظهار نظر میرتاج الدینی و برخی دیگر از مسوولین دولتی ، سایت شبکه ایران وابسته به روزنامه ایران در گزارشی انتقادی به درج مصاحبه هایی با افرادی که آنها را نمایندگان جنبش دانشجویی نامیده پرداخته است.
در این مطلب آمده است : “نمایندگان جنبش دانشجویی با انتقاد از مطرح شدن طرح تغییر مجری انتخابات،تصریح کردند: طراحان این موضوع در خوش بینانه ترین حالت یا در غفلت به سر می برند و یا با نیت سوء قصد تخریب و افزایش فشار های سیاسی علیه دولت را دارند. 
اصلاح قانون انتخابات موضوع جدیدی نیست وقانون انتخابات بارها در طول سی سال گذشته دستخوش اصلاح بوده است،‌اما این بار عده ای با اهداف خاص انگشت اشاره را در این موضوع بسیار مهم متوجه تغییر نهاد برگزار کننده انتخابات یعنی « دولت»  کرده اند. در حالی که دولت، نهاد اصلی حاکمیت در امور اجرایی کشور به شمار می آید و هر گونه تلاشی برای  تضعیف دولت، منجر به  تضعیف نظام جمهوری اسلامی محسوب  خواهد شد .  “این رسانه در ادامه به سراغ فردی به نام
مهدی امیریان رفته و از او در این مورد سوالاتی پرسیده است. امیریان نیز به شبکه ایران گفته است : این موضع نه تنها جزو اولویت های کشور نیست،‌بلکه التهاباتی را نیز بی جهت به فضای سیاسی کشور تحمیل خواهد کرد.مطرح شدن این موضع موید برخی شبهات همچون تقلب در انتخابات  است که در حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم فتنه گران با اهدافی خاص آن را  عنوان می کردند.
در ادامه این گزارش با فردی به نام پهلوان گفتگو شده است.محمد پهلوان، دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور با تأکید بر اینکه مطرح شدن این موضوع  درفاصله کمتر از یک سال که به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری یازدهم باقی است، به مصلحت کشور نیست،‌گفته است: طرح این موضوع نه تنها مثبت ارزیابی نمی شود،‌بلکه بوی فتنه می دهد، چرا که در راستای تحقق خواسته های دشمنان داخلی و خارجی است.باید همه سیاسیون و فعالان مراقب باشند،‌با طرح چنین حرف هایی در پازل فتنه ای که دشمن در حال برنامه ریزی و توطئه علیه نظام است، بازی نکرده و در مسیر تکمیل پازل آنان گام بر ندارند. مصطفی مستأجران،‌ مسول بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی نیز مطرح شدن تغییر مجری انتخابات را ورود زود هنگام به مباحث انتخاباتی دانسته و افزوده است: این در حالی است که مقام معظم رهبری مسئولان را از ورود زود هنگام به مباحث انتخاباتی پرهیز داده اند.
وی با اشاره به اینکه طرح تغییر مجری انتخابات در این شرایط حساس که درگیر توطئه های اقتصادی دشمنان هستیم، هیچ منطقی ندارد،‌خاطر نشان کرد: اگر قرار به تغییر و تکمیل قانون انتخابات باشد باید این امر در زمان مناسب و با دقت نظر کاملی و بدون جار و جنجال رسانه ای صورت گیرد.
مستأجران با بیان حساسیت انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، تصریح کرد: این انتخابات اولین انتخابات ریاست جمهوری پس ازفتنه ۸۸ است، لذا نباید با طرح این قبیل مباحث به شروع موضوعات دوران فتنه از جمله تقلب در انتخابات دامن زد.
وی ادامه داد: نمایندگانی  که طرح تغییر مجری انتخابات را مطرح می کنند یا در غفلت به سر می برند و یا اینکه سوء نیتی در این خصوص دارند.
این فعال دانشجویی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در انتخابات هرگز به رأی مردم خیانت نشده است،‌ بیان داشت: عده ای با ایجاد فشار قصد  تخریب هرچه بیشتر دولت را دارند.
وی افزود: با وجود مشکلات و مسایل اقتصادی مطرح کردن طرح تغییر مجری انتخابات کار اشتباهی است.
مستأجران اضافه کرد: اگر طرح نظارت مجلس بر نمایندگان اجرای و عملیاتی شود،‌ عده ای به خود اجازه نمی دهند که مباحث حاشیه ای را مطرح و از موضوعات انحرافی همچون طرح تغییر مجری انتخابات سخن بگویند.
این فعال دانشجویی با بیان اینکه تغییر مجری انتخابات ضرورتی ندارد، گفت: البته در مواردی  شاید نیاز به اصلاح قانون انتخابات  وجود داشته باشد، اما این موضوع در جهت اهداف رو به جلوی کشور امری صحیح به شمار می آید  وهیچ ربطی به تغییر مجری انتخابات،  ندارد  

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۵۱۱۱۲۳۸۷۱۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.