اریکسون ۲۲۰۰ پتنت را به Unwired Planet واگذار کرد

۳۰م دیماه ،

 

اریکسون مجموعه از حدود ۲۲۰۰ حق انحصاری خود را به شرکت آمریکایی Unwired Planet (که پیش از این یک شرکت توسعه دهنده مرورگر موبایل با نام Openwave Systems  بود) انتقال داد.

به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، حقوق انحصاری اریکسون که جهت اشتراک درآمدها با این شرکت آمریکایی مبادله شده است مرکب از ۸۲۵ خانواده از حقوق انحصاری و شامل ۱۹۲۲ حق انحصاری صادر شده و ۲۶۳ درخواست حق انحصاری است که فن آوری مورد استفاده در زیرساخت مخابراتی شامل پردازش سیگنال، پروتکل های شبکه، مدیریت منابع رادیویی، کاربردهای صوت/متن، مدیریت تحرک، نرم افزار، سخت افزار و آنتن می گردد. از ۱۹۲۲ حق انحصاری صادر شده، ۷۵۳ حق انحصاری ایالات متحده است.

همچنین اریکسون ۵۰۰ حق انحصاری دیگر را نیز طی ۵ سال آینده به Unwired Planet انتقال می دهد.

Unwired Planet پرداخت خود را به صورت سه ماهه از ۲۰ درصد از درآمدهای ناخالص خود را تا ۱۰۰ میلیون دلار، سپس ۵۰ درصد از درآمدها تا ۵۰۰ میلیون و ۷۰ درصد از درآمدها بالاتر از این مبلغ را به اریکسون پرداخت خواهد کرد.

Unwired Planet همچنین التزام به رفتار منصفانه و منطقی و غیر تبعیض آمیز را در بدست آوردن درآمد از این حقوق انحصاری پذیرفته است. به نقل از Unwired Planet این شرکت معتقد است که چنین رویکردی ارزش سهام این شرکت را در طولانی مدت برای سهامدارانش به حداکثر خواهد رساند، اما اعلام کرده است که رسیدن به اصلاحات به زمان بسیاری نیاز دارد.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.