ار آیه یازده سوره رعد برای فیلم الهام گرفتم

ابراهیم شیبانی در گفت و گو با هنرآنلاین عنوان کرد:

ابراهیم شیبانی کارگردان جوان و با استعداد سینمای ایران امسال با فیلم ˝هیچ کجا،هیچ کس˝ در بخش مسابقه سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حاضر است. هیچ کجا هیچ کس فیلمی که پر است از ستاره های سینمای ایران و مضمونی جذاب دارد.

 شیبانی در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین عنوان کرد : محور اصلی فیلم “هیچ کجا ، هیچ کس” وام گرفته است از آیه یازده سوره رعد که اشاره می کند به این اصل که ما قومی را رها نمی کنیم ، مگر این که خود سرنوشتشان را رها کنند و بخواهند تغییر دهند. من در این فیلمنامه با شیوه روایت غیر خطی سعی کردم که به این آیه قرآن اشاره کنم و امیدوارم که توانسته باشم با کدهایی که دادم مخاطب به این مضمون برسد.

ابراهیم شیبانی درپاسخ به خبرنگار هنرآنلاین دربارهٔ وضعیت اکران این فیلم با توجه با سوژه فیلم گفت: فیلم از وزارت ارشاد پروانه نمایش دائم دریافت کرده است و برای اکران منعی ندارد اما با توجه به شرایط فعلی سینمای ایران هیچ چیزی دور از انتظار نیست. امیدوارم که فیلم در اکران عمومی با استقبال مخاطبان همراه شود.

درفیلم “هیچ کجا هیچ کس” محمدرضا فروتن، مهناز افشار، رض کیانیان، صابر ابر، بهاره کیان افشار و بابک کریمی ایفای نقش می کنند. این فیلم در اولین روز جشنواره فیلم فجر در برج میلاد با استقبال اهالی رسانه و مطبوعات رو برو شد.

پایان پیام//


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.