ازخالی شدن ساختمان لادن تا گمانه‌زنی‌ها برای جانشینی مرحوم “حبیب الله عسگراولادی”

فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار احزاب ممتاز نیوز، عزای سید و سالار شهیدان و بررسی درس بزرگ عاشورا، واکنش‌ها به آغاز سفرهای استانی دولت یازدهم،  تاکید اندیشمندان و صاحب‌نظران بر افزایش جمعیت طبق فرموده مقام معظم رهبری، بررسی صلاحیت “نصر الله سجادی” برای وزارت ورزش و جوانان، رها کردن ساختمان لادن توسط “محمود احمدی‌نژاد”، گمانه زنی ها پیرامون جایگزین مرحوم “حبیب الله عسگرالادی”، واکنش‌ها به مذاکرت ژنو و در نهایت مشخص شدن رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام از مهم‌ترین عناوین خبری احزاب در هفته‌ای که گذشت، بود.

آیت‌الله شبستری: افزایش جمعیت سبب اقتدار بیشتر نظام می‌شود

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ وجود نیروی جوان در کشور علاوه بر تاثیرگذاری در رشد و پیشرفت در علم، اقتصاد، دانش و فناوری سبب افزایش توان و ایستادگی در برابر ابرقدرت‌ها می‌شود.

قنبری: سجادی اکثریت آرا را کسب می‌کند/ سابقه وی غیر قابل ایراد گرفتن است

عضو حزب مردم‌سالاری گفت: وزیر پیشنهادی از بطن تربیت‌بدنی و صاحب‌نام است لذا این مسئله گویای این مهم بوده که بعضی از تندورهای مجلس در خصوص مسائل تخصصی و مدیریتی هیچ ایرادی نمی‌توانند از او بگیرد.

“داریوش قنبری”  اظهار داشت: با توجه به سوابق بسیار مثبت “نصرالله سجادی” وزیر پیشنهادی به احتمال بسیار وی دارای اکثریت آرا خواهد شد.

باهنر:
دوران آب شدن یخ روابط بین ایران و آمریکا نیست/ مرحوم عسگراولادی دبیر کل جبهه پیروان باقی بماند

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: در حال حاضر دوران آب شدن یخ روابط بین ایران و آمریکا نیست و ظلم‌های ۵۰ ساله واشنگتن علیه ملت ایران به همین سادگی فراموش نمی‌شود.

وی ضمن تکذیب انتخاب جانشین برای مرحوم عسگراولادی در جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: پیشنهاد می‌دهم مرحوم عسگراولادی همچنان دبیرکل جبهه پیروان باقی بماند و فردی به عنوان نائب وی در دبیرکلی منصوب شود.

حق‌شناس:
نقش قابل توجه وزیر ورزش و جوانان/ شانس بالای “سجادی” در اخذ رای اعتماد مجلس

عضو حزب اعتماد ملی با اشاره به نقش قابل توجه وزیر ورزش و جوانان در میان افکار عمومی، گفت: با توجه به سوابق کاری “نصرالله سجادی”، وی شانس و موقعیت بالایی برای اخذ رای اعتماد از مجلس دارد.

وی با بیان این که با شناختی که از روابط مجلس و دولت دارم بعید می‌دانم مجلس به گزینه پیشنهادی دکتر روحانی رای ندهد، افزود: این وزارت خانه برای افکار عمومی به ویژه جوانان با توجه به این که ایران باید در سال آینده در مسابقات جام جهانی فوتبال حضور داشته باشد، اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد، بنابراین نقش وزیر این وزارتخانه قابل توجه است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوترابی: تیم مذاکره کننده ایران از موضع قدرت وارد مذاکرات ژنو شد

نایب رئیس اول مجلس گفت: تیم مذاکره کننده ایران با اتکا به حمایت‌های قاطع مقام معظم رهبری و ملت ایران از موضع قدرت وارد مذاکرات ژنو شده است.

حبیبی: جلسه‌ای برای تعیین دبیر کل جبهه پیروان برگزار نشده است

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: درحال حاضر هیچ گونه جلسه‌ای برای تعیین جانشین مرحوم عسگراولادی در دبیر کلی جبهه پیروان خط امام و رهبری تشکیل نشده است.

احمدی‌نژاد: “محمود احمدی‌نژاد” ساختمان لادن را رها کرد

برادر رئیس جمهور با اشاره به تداوم جلسات “محمود احمدی‌نژاد” در ساختمان لادن، گفت: وی در حال حاضر دیگر در ساختمان لادن نیست و شنیده‌ام که آنجا را رها کرده است.

با حکم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی؛ ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک شد

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حکمی علی‌اکبر ولایتی را به عنوان رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرد.

سلیمانی: تداوم سفرهای استانی خیر و برکات فراوانی برای کشور به همراه دارد

عضو جبهه پایداری گفت:‌ تداوم سفرهای استانی برای دولت و مردم یک نیاز اساسی به حساب می‌آید که به دنبال خود خیر و برکات فراوانی به همراه دارد.

سجادی:
دبیرکلی ناطق‌نوری در جبهه پیروان گمانه‌زنی رسانه‌هاست/ انتخاب دبیر تازه مرکب از آرای دبیران کل است

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه اعضای جبهه هنوز در غم از دست دادن این مجاهد صادق عزادار می باشند، گفت: اعضای جبهه هنوز در غم از دست دادن این مجاهد صادق عزادار می باشند؛ انتخاب ناطق‌نوری به عنوان جایگزین مرحوم عسگراولادی صرفا گمانه‌زنی رسانه‌‌ها است، چراکه سرچشمه انتخاب دبیرکل شورای مرکزی مرکب از دبیران کل جبهه است.

آیت‌الله هاشمی: عکاسان لحظات تاریخی و ماندنی را ثبت می‌کنند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران، گفت: عکاسی کاری مهم و مورد نیاز جامعه بوده و عکاسان لحظات تاریخی و ماندنی را ثبت می‌کنند.

فضائلی:
میدان مذاکره، میدانی سخت است/ خداقوت به دیپلمات‌های کشورمان

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دیپلمات‌های ما در شرایط سخت و عرصه دشواری فعالیت می‌کنند و این درحالیست که طرف‌ مقابل هم به لحاظ تعداد، قوی‌تر و هم به لحاظ پشتیبانی‌، دارای جبهه گسترده‌تری می باشند.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین ذوالنور:
محدودسازی جمعیت، فرهنگ غربی است/ ضرورت تشکیل ستادی در دولت برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب

جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه محدودسازی جمعیت، فرهنگی غربی است، گفت: دولت برای تحقق فرمایشات “رهبر معظم انقلاب” باید ستادی در این زمینه تشکیل دهد.

ناطق نوری:  جانشین مرحوم عسگراولادی در جبهه پیروان نیستم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بنده جانشین مرحوم عسگراولادی در جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری نیستم.

حاشیه‌‌های باشگاه خبرنگاران از مراسم بزرگداشت مرحوم عسگراولادی؛ از انتظار سفیر سوریه در خیابان تا زمین‌ خوردن محافظ امنیتی ناطق نوری
 
مراسم بزرگداشت هفتمین روز در گذشت مرحوم حبیب‌الله عسگر اولادی با حضور شخصیت‌های کشوری در مسجد حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) برگزار شد که این مراسم با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

حجت‌الاسلام‌ طباطبایی:
عاشورا سرمشق بزرگی در همه ادوار تاریخ است

یک کارشناس مسائل دینی با بیان اینکه عاشورا سرمشق بزرگی در همه ادوار تاریخ است، گفت: آنچه که در روز عاشورا اهمیت دارد، جلوگیری از ایجاد شبهات دینی و القائات غیر درستی است که اگر رعایت نشود، مسلمانان را به ورطه نابودی و انحراف می‌کشاند.

مصباحی‌مقدم:
ابراز تمایل دکتر روحانی برای حضور در جلسات جامعه روحانیت مبارز/ حضور ناطق‌نوری منتفی است

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: حجت‌الاسلام والسلمین ناطق‌نوری تاکنون تمایلی را برای شرکت در جلسات از خود نشان نداده و حضور وی به نوعی منتفی است اما دکتر روحانی برای حضور مجدد در جلسات این جامعه ابراز تمایل کرده است.


به مناسب شهادت سومین امام شیعیان؛

تاج زرین شهادت در محراب نماز بر سر چه کسانی قرار گرفته است؟

این گزارش به منظور معرفی و شناساندن بیشتر شهدای محراب و رفع شبهات مربوط به ترتیب‌بندی نام کسانی که پس از امام اول شیعیان(ع) تاج زرین شهادت را در فواصل زمانی مختلف بر سر نهاده‌اند، تهیه شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.