“ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی” از نیمه دوم سال جاری به صحنه می‌ رود

“ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی” با کارگردانی هما روستا از کارگردانان و بازیگران برجسته تئاتر که در کنار حمید سمندریان به عنوان زوجی تأثیرگذار در عرصه تئاتر جایگاه خاصی را به خود اختصاص داده‌اند، به صحنه رود

هما روستا نمایش “ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی” را نیمه دوم سال جاری در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌برد و در تولید و اجرای این نمایش حمید سمندریان در مقام مشاور کارگردان حضور دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سمندریان یکی از برجسته‌ترین کارگردان‌ها و مدرسان تئاتر ایران است که طی سال‌های گذشته آثار نمایشی قابل توجهی را به صحنه برده است. این هنرمند برجسته تئاتر ایران قصد داشت در سال جاری نمایش “ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی” را در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه ببرد و خانواده تئاتر در انتظار تولید و اجرای مجدد این اثر نمایشی بودند.

طبق گفته رئیس تماشاخانه ایرانشهر قرار است نمایش “ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی” با کارگردانی هما روستا از کارگردانان و بازیگران برجسته تئاتر که در کنار حمید سمندریان به عنوان زوجی تأثیرگذار در عرصه تئاتر جایگاه خاصی را به خود اختصاص داده‌اند، به صحنه رود.

هما روستا که سابقه حضور در اکثر نمایش‌های کارگردانی شده توسط حمید سمندریان نظیر “ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی” و “بازی استریندبرگ” را در کارنامه کاری خود دارد،‌ قصد دارد “ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی” نوشته فریدریش دورنمات را در مقام کارگردان به صحنه ببرد.

مجید سرسنگی رئیس تماشاخانه ایرانشهر درباره اجرای نمایش “ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی” در سال جاری به خبرنگار مهر گفت: قرار بود در سال جاری استاد سمندریان نمایشی را در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه ببرند که طبق گفتگوها و جلساتی که داشتیم قرار شد خانم هما روستا کارگردانی اثری را در تماشاخانه ایرانشهر بر عهده داشته باشند و استاد سمندریان نیز به عنوان مشاور کارگردان در این اثر حضور دارند.

وی درباره زمان و مکان اجرای نمایش مدنظر یادآور شد: قرار است این نمایش نیمه دوم سال جاری به صحنه رود و ما در حال انجام پیگیری‌های لازم هستیم و احتمالا سالن استاد سمندریان نیز میزبان این اثر نمایشی باشد.

سرسنگی ادامه داد: چند نمایشنامه برای اجرا مورد بحث بود که خانم روستا می‌توانند نمایشنامه “ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی” یا هر نمایشنامه دیگری را که تشخیص بدهند در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه ببرند.

رئیس تماشاخانه ایرانشهر تأکید کرد: اجرای اثری نمایشی از استاد سمندریان آرزوی اهالی تئاتر است و خانم هما روستا نیز به عنوان هنرمندی برجسته و همسر استاد سمندریان بهترین شخص برای کارگردانی اثر استاد هستند. اجرای این اثر در سال جاری برای قدردانی از یک عمر حضور و تلاش استاد سمندریان در عرصه تئاتر است.

کلیدواژه ها:

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.