ازدواج بی رحمانه ی دختر ۹ ساله با سگ ولگرد + تصویر

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

رسانه‌های دولتی هندوستان اعلام کردند که یک دختر هندی اهل یکی از قبایل این کشور مجبور شد تا با یک سگ ازدواج کند.«کارنامونی هاندسا»، دختر ۹ ساله اهل قبیله «سانتال» در یکی از روستاهای دورافتاده در ۶۰ کیلومتری «کلکته» است که پدر و مادر وی به همراه بزرگان قبیله، او را مجبور کردند با یک سگ ازدواج کند که بسیار کار زشتی بود.

ازدواج بی رحمانه ی دختر 9 ساله با سگ ولگرد + تصویر


این در حالیست که بزرگان قبیله «سانتال» این اقدام را دور کردن «روح شیطان» و «افسون‌های پلید» از این قبیله دانسته و اعلام کردند این نوع ازدواج باعث باطل شدن سحر و جادو می‌شود.بزرگان قبیله نیز طی گفت‌و‌گوی خود با رسانه‌های دولتی هندوستان گفتند.

که این ازدواج هیچ تاثیری بر زندگی این دختر نمی‌گذارد و او را از شر ازدواج دوباره در سن جوانی راحت می‌کند.ازدواج میان این دختر و سگ مذکور که «باچان» نام دارد، با حضور ۱۰۰ مهمان و بزرگان قبیله صورت گرفت. بر اساس گزارشات موجود، قبیله «سانتال» از بزرگ‌ترین قبایل هند است.


ایران -موبایل-کامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۵نظر ثبت شده
  1. ایرانی:

    سلام تا این عده جماعت درست بشوند زمان زیادی میبره خرافه پرستی دست از یک عده مردم بر نمیدارد

  2. سانا:

    هر راهی جزبه سمت الله رفتن خطاست
    و واقعا چرا اینهمه اسیرخرافات هستند
    انگار هنوزباورندارند دوره ی خرافات تمام شده است،خرافات همه ریشه درجهل ونادانی دارند،

  3. بهروز:

    فیلمهای زیدی دیدم که دخترهای کم سن وسال سگها با اونها حال میکنندمن حتی زنها رادیدم انواع حیوانات به اونا تجاوز میکنندباور کنید هیچ ناراحت نشدمچون زنها از وحشیگری و بی رحمی مردها به حیوانات پناه اوردهاند مردها حین تجاوز حرفهای زشت وکتک وازار جنسی ودر بعصی مواقع منجر به قتل زن بر اثر تجاوز گروهیوحشیانه میشوند اما حیوانات با اینکه دندانهای تیز و خویوحشی دارن و مثل سگ وخر سگ موقع ارصا که شد میره بدون هیچ حرکت زشتی وخرم با اون الت بزرگ ودرازش هیچ اسیبی به زنها نمرسونه …..در.یک.کلام.اخر زمانه… ودیگر هیچ شهوت دراین حال که ارام بخش روح وجان است بزرگترین دشمن انسانهاست خدا به دادمان برسه بزرگهای خودمان با دختر نه ساله ازدواج کرده )(تجاوز)

    • کیان:

      مردک تو تمیخواد تحت لوای حمایت از حقوق زنان به پیامبر توهین کنی چون به دهنت زیادیه فقط یه چیزایی شنیدی بعدش میایی شعر مفت تلاوت میکنی

  4. حالا برو ببین:

    این ازن حالا در۹ ماه بارداری تبدیل به سگ شد
    و بچه های سگ به دنیا وارده
    وقتی که شرک مییکنند دست نکشیدن حالا هم خدا مجزه خودشو برای اون دسته ادم ها نشان خواهد داد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.