ازدواج تام کروز با یک ایرانی!

تام کروز بعد از جدائی از نیکول کیدمن رو به فرقه ای تحت عنوان ساینتولوژیستها رو آورده و در کلیسا تحت تعالیم این فرقه قرار می گیرد. بعد از مدتی کلیسا برای او زنی را انتخاب می کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، راشا تودی نوشت:

تام کروز بعد از جدائی از نیکول کیدمن به فرقه ای تحت عنوان ساینتولوژیستها رو آورده و در کلیسا تحت تعالیم این فرقه قرار گرفت، بعد از مدتی کلیسا برای او زنی را انتخاب کرد. این زن همان خانم “نازنین بنیادی” است که به عنوان مدل و هنرپیشه در هالیوود مشغول به کار می باشد.

 

 در ادامه قرار بر این گذاشته می شود که این ازدواج محرمانه باقی بماند ولی مجله “ونیتی فییر” این راز را در تمام دنیا آشکار کرده و پرده از این ازدواج مخفیانه  بر می دارد.

 

فرقه ساینتولوژیست در مقابل فاش کردن ازدواج ، طی یک مراسم مضحک و خنده دار،خانم بنیادی بازیگر هالیوودی را به طور تحقیر آمیزی تنبیه می کند، مثلا او را وادار می کند تا با مسواک کف توالت را تمیز کند، کاشی های حمام را با اسید پاک کند، نصف شب در حیاط کلیسا چاله حفر کرده و در نهایت کتاب های این فرقه را در گوشه خیابان بفروشد.

 

در ادامه همه این عوامل باعث گردید که بنیادی پرده از این راز برداشته و جریان ازدواج و تنبیه مضحک این فرقه را نیز افشا کند.

 

ولی جالب اینجاست که کلیسا زیر بار اعمال این تنبیهات نرفته و اعلام کرد کلیسا هیچ وقت دست به تنبیه نمی زند و اگر هم بزند به این شیوه تحقیر آمیز نمی زند.

۴۳۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.