ازدواج میلیاردر ایرانی با دختر جوان جنجالی شد

روزنامه ایران: یک میلیاردر ایرانی که با همسر خود از چند سال پیش در انگلستان زندگی می‌کند، به خاطر رابطه پنهانی‌اش با یک دختر جوان انگلیسی خبرساز شده و ماجرای عاشقانه‌اش با انعکاس در مطبوعات به جنجال کشیده است.

هوشنگ به نوشته مطبوعات انگلیس و سایت‌‌های خبری تصمیم گرفته بود با داشتن همسر ایرانی‌اش با دختر انگلیسی هم ازدواج کند و به همین خاطر این تاجر ثروتمند با همسرش اختلاف و درگیری خانوادگی پیدا کرده است.

 گفته می‌شود دختر انگلیسی از هوشنگ باردار شده و هوشنگ قصد ازدواج با او را دارد. اما قوانین انگلستان چنین ازدواجی را غیرممکن می‌داند و از سوی دیگر همسر این تاجر ثروتمند برای طرح شکایت و جلوگیری از ازدواج دوم شوهرش به دادگاه مراجعه کرده است.

گفته می‌شود که این تاجر ایرانی ۳۵ سال است که با همسر اول خود ازدواج کرده و پس از ارتباط با دختر انگلیسی خانه خود را ترک کرده و به خانه ۲/۱ میلیون پوندی این زن برای ادامه زندگی نقل مکان کرده است.

اقدس همسر ایرانی این ثروتمند در طول دادرسی پرونده شکایت از شوهر خود گفته است که شوهرش هرگز از ارتباط با زن دیگری با او سخن نگفته و مدت ۳۵ سال با تقلب و دروغ با او زندگی کرده است. ثمره ازدواج اقدس و هوشنگ ۳ فرزند است.

 اقدس در دادگاه گفته که هوشنگ نسبت به او و فرزندانش بی‌توجهی کرده و با تقلب و دروغ موضوع رابطه با زن انگلیسی را از آنها پنهان کرده است و حالا این زن برای بار دوم از او باردار است و این موضوع مدت‌هاست که زندگی خانوادگی آنها را تحت‌الشعاع قرار داده است.

وی اضافه کرده که شوهرش به طور قانونی با کاترینا ازدواج نکرده اما برای او آپارتمان لوکس و گرانبهایی در بریستول تهیه کرده و آنها در آنجا با هم زندگی می‌کنند و کاترینا در حال حاضر با نام لیدی در این خانه ساکن است.

اقدس در دادگاه گفته که شوهرش برای ترک خانه از او ایراد گرفته و موضوع پخت‌وپز وی را مطرح کرده و به خانه دختر انگلیسی نقل مکان کرده است.

 اقدس به قاضی گفته از مدت‌‌ها پیش احساس می‌کرده که شوهرش به او خیانت می‌کند اما پس از مطلع شدن از بارداری دوم کاترینا دیگر نمی‌تواند سکوت کند. این تاجر ایرانی از کاترینا یک پسر دوساله هم دارد.

زن ایرانی این مرد می‌گوید باید شوهرش یک خانه ۳ خوابه برای او و فرزندانش تهیه کند.

یک اتومبیل برایشان بخرد و مبلغی برای مخارج زندگی‌شان هر ماه بپردازد و ابتدا او را طلاق بدهد و سپس با زن انگلیسی ازدواج کند در حالی که هوشنگ می‌خواهد هر دو زن را با هم داشته باشد و همسر اول خود را طلاق ندهد.

درضمن اقدس بیان کرده که شوهرش به هیچ یک از تعهدات مالی خود عمل نکرده به همین علت نگران است که او و فرزندانش بی‌خانمان شوند در صورتی که همسرش به همراه هوویش در آپارتمانی لوکس زندگی می‌کنند.

اقدس به قاضی پرونده خود عنوان کرده که عشق بی‌قید و شرطی نسبت به همسرش داشته و تنها وقتی ۱۹ سال سن داشته با او ازدواج کرده و بهترین سال‌‌های زندگی‌اش را تباه کرده است و آنچه مهم است با تمام ثروتی که شوهرش دارد آنها در خانه متوسطی با شرایط نه‌چندان مطلوب زندگی می‌کنند و شوهرش به هیچ یک از تعهدات مالی و اخلاقی خود عمل نکرده و پایبند نبوده است.

ماجرای اختلاف این زن و شوهر هنوز در دادگاه تحت بررسی است.      


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.