ازدواج یک بازیگر زن با خواننده پاپ در نقطه ای نامعلوم!+عکس

ازدواج یک بازیگر زن با خواننده پاپ در نقطه ای نامعلوم!+عکس

شبکه ایران/حـــامد مظفــــری: بالاخره و بعد از حدود پنج سال آشنایی، «جسیکا بل» بازیگر زن سینمای هالیوود با «جاستین تیمبرلیک» خواننده پاپ ازدواج کرده و این خبر را به طور رسمی در اختیار مجله PEOPLE قرار داد. این زوج هنری در یک گفتگوی کوتاه و کاملا اختصاصی با PEOPLE از برگزاری مراسم ازدواج خود خبر داده و گفته اند:«این یک ازدواج عالی بود. مراسم ازدواج به گونه ای زیبا و با حضور خانواده و جمعی از دوستان ما برگزار شد.

جالب اینجاست که این زوج برای آن که حواشی پیرامون ازدواج خود را به حداقل برسانند درباره محل برگزاری مراسم ازدواج به هیچ رسانه ای اطلاعات ارائه نکرده و نقطه ای نامعلوم را به عنوان محل مراسم اعلام کرده بودند. این زوج تا آخرین دقایق به مهمانان هم صرفا یک سری اطلاعات مبهم ارائه داده بودند اما گویا این مراسم در نقطه ای واقع در جنوب ایتالیا انجام شده است.

تیمبرلیک و جسیکا بِل از دسامبر سال قبل نامزد کرده بودند و از آن هنگام تاکنون نیز در اغلب مراسم رسمی در کنار یکدیگر حاضر بودند. تیمبرلیک درباره همسر خویش گفته است:«او یک انسان خیلی خیلی خیلی ویژه است.»

مراسم ازدواج این دو نفر پنجشنبه گذشته برگزار شد ضمن اینکه یک شب قبل از آن هم این دو نفر مهمانان خویش را به یک مهمانی با موسیقی زنده و شام در کنار ساحل دعوت کرده بودند.

پایان مطلب/


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.