ازسرگیری انفجارهای تروریستی در دمشق

۱۶م دیماه ،

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، در انفجار خودروی بمب گذاری شده در دمشق نزدیک یکی از مساجد شماری از غیرنظامیان کشته یا زخمی شدند.

تروریستها قبلا نیز در دمشق و حومه آن بمب گذاری هایی انجام داده اند.

 

همچنین شماردیگری از اعضای گروههای تروریستی مسلح در چند منطقه در حلب ،‌ حمص ، ادلب و ریف دمشق کشته و زخمی شدند و تعدادی از خودروهای مجهز به تیربارهای سنگین و انبارهای مهمات و تسلیحات آنها منهدم شد.

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه ، نیروهای ارتش سوریه به مکانهای تجمع و مخفیگاههای تروریستها و انبارهای مهمات و سلاحهای آنها در چند منطقه در حلب و حومه آن یورش بردند.

یک منبع مسئول گفت شماری از تروریستها در جاده مسلمیه ، شیخ فارس، حریتان و شیخ سعید در ریف حلب کشته شدند.

در داخل شهر حلب نیز نیروهای ارتش به تعقیب تروریستها در کرم القطرجی ، رصافه ، لیرمون ، انذارات ، کلاّسه ، بستان القصر ، بنی زید ادامه دادند و تعدادی از آنها را کشتند.

گروههای تروریستی به بیمارستان ویژه بیماران روانی ابن خلدون در ریف حلب یورش بردند و به بیماران و کارکنان این بیمارستان حمله کردند.

در شهر معره النمعان در ریف ادلب نیز هفت تروریست به هنگام تلاش آنها برای بمب گذاری یک دستگاه خودرو به سبب انفجار مواد منفجره کشته شدند شماری از تروریستها نیز در منطقه مسطومه در اطراف ادلب در حمله نیروهای سوری کشته شدند.

نیروهای سوری با شماری از اعضای یک گروه تروریستی که در تلاش بودند به منطقه وادی الضیف در استان ادلب وارد شوند درگیر شدند که به کشته و زخمی شدن شماری از تروریستها منجر شد.

نیروهای سوری همچنین تعدادی از خودروهای مجهز به تیربار را در این منطقه منهدم کردند.

نیروهای سوری به مکان تجمع تروریستها در منطقه تفتناز و طعوم و طلیحه در ریف ادلب یورش بردند و شماری از آنها را کشتند.

در ریف حمص نیز نیروهای ارتش سوریه شماری از تروریستها را در رستن و بلده الحصن در نزدیکی تلکلخ کشتند.

شماری از تروریستها نیز در کمین نیروهای سوری در ریف قصر در اطراف حمص کشته شدند و تعدادی از خودروهای آنها منهدم شد . نیروهای سوری همچنین تلاش شماری از تروریستها را برای ورود از لبنان به سوریه خنثی و به آنها تلفات سنگینی وارد کردند.

در ریف دمشق نیز نیروهای ارتش به محل تجمع تروریستها در دوما ، حرستا ، داریا ، زبدانی ، حجیره ، ذیابیه و بحدلیه یورش بردند و به تروریستها تلفات سنگینی وارد کردند و شماری از آنها را کشتند.

یک منبع مسئول گفت: نیروهای ارتش سوریه شماری از اشخاص گروه موسوم به لشکر اسلام را در دوما کشتند.


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.