ازین به بعد می توانید نقشه گوگل خود را بسازید

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

گوگل به تازگی فناوری پیشرفته خود را رونمایی کرد که می توان با آن نقشه خود را از خیابان های اطرافتان بسازید. این شرکت در بیانیه ای در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرده است که این تکنولوژی با نام Street View experience شناخته می گردد و براحتی با استفاده از تکنولوژی عکسبرداری گوگل یا دوربین های dSLR می توان نقشه دلخواه خود را بسازید.
 
The Google street view mapping and camer
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بسیاری از اوقات، ممکن است کاربری در بازدید خود از منطقه ای به این نتیجه برسد که می خواهد دستاورد های سفر خود را با دیگران سهیم شود. یکی از راه های نشان دادن عکس های آن مسافرت به اعضای خانواده است، اما راه دیگری نیز وجود دارد و آن نیز ساخت نقشه ای با عکس انداختن از آن منطقه است و به اشتراک گذاری آن نقشه خود ساخته.
 
1H9q3c QLbb0UQ3vGEw93Dc554co8ujoxZpY0YQ 730x394 Google now lets you create your own Street View maps using Photo Sphere or your dSLR camera
 
مدیر بخش محصولات نقشه های گوگل و عکسبرداری از کره زمین می گوید: کاربران می توانند تصاویر خود را از طریق سرویس Google View بارگذاری کنند. تمامی این نقشه ها در Google Maps API ذخیره خواهد شد.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.