از آرزو برای روز ملی سینما تا سفری به لاله زار

برنامه سینمایی این هفته هفت اقلیم رادیو فرهنگ به مناسبت روز ملی سینما، گفتگوهایی با اهالی این حوزه پخش می کند تا آنها آرزوهای خود را برای سینمای ایران بگویند

به گزارش باشگاه خبرنگارن و به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی فرهنگ، برنامه سینمایی این هفته هفت اقلیم که ۲۰ شهریور پخش می شود، به روز ملی سینما اختصاص داردو در بخشی از برنامه هم یکی از قدیمی ترین آپاراتچی ها درحین گشت و گذار در لاله زار از خاطرات و آنچه بر این محله گذشته است، صحبت می کند.
 هرساله در روز ملی سینما که ۲۱ شهریور است، برنامه هایی به همین مناسبت تدارک دیده می شود اما هفت اقلیم نیز به همین مناسبت به سراغ جمع زیادی از سینمایی ها رفته است تا آرزوهای آنها را در مورد سینمای ایران جویا شود.

در ادامه هم گفتگویی از حسن نجاتی که یکی از قدیمی ترین آپاراتچی های سینماست، در اختیار شنوندگان قرار می گیرد.
هفت اقلیم همراه با نجاتی سفری به لاله زار داشته است تا از وضعیت این محله در روزگاری که سینما در آن پررونق بود، گزارشی ارائه دهد.
برنامه هفت اقلیم کاری از گروه هنر شبکه رادیویی فرهنگ است که همه روزه بغیر از جمعه ها از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۱ از موج اف ام ردیف ۱۰۶ پخش می شود.
حسن آزادی اجرا، سحر عصرآزاد کارشناسی، امیرحسین محمودی تهیه کنندگی و حسن آزادی سردبیری برنامه سینمایی هفت اقلیم را که روزهای دوشنبه پخش می‌شود، برعهده دارند./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.