از اشک شوق دانش‌آموز سیستانی تا تنگی نفس دانشگاه

۲۱خردادماه،

علی‌اکبر ولایتی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی به منظور تبلیغات به مرکز استان سیستان و بلوچستان سفر کرد که این سفر با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

به گزارش خبرنگار اعزامیممتازنیوز، علی‌اکبر ولایتی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز سه‌شنبه ۲۱ خرداد ماه در حالی به منظور سفرهای تبلیغاتی خود به مرکز استان سیستان و بلوچستان سفر کرد که با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

حاشیه‌های این سفر از بدو حضور ولایتی در فرودگاه بین المللی زاهدان آغاز شد چرا که استقبال مردم به حدی بود که ولایتی به سختی توانست مسیر چند متری فرودگاه تا ماشین حامل خود را طی کند.

مردم زاهدان که از ساعت‌ها قبل، پشت درهای فرودگاه زاهدان منتظر حضور ولایتی بودند، با دیدن ولایتی شعار ولایتی، ولایتی حمایتت می‌کنیم، ولایتی تو یاور رهبری و … گرد او حلقه زدند و هر کدام به نوبه خود به وی خوش‌آمد می‌گفتند.

مسیر کوتاه تا دانشگاه زاهدان که محل سخنرانی ولایتی بود با حاشیه‌های جالبتری همراه بود چرا که حامیان ولایتی با ماشین‌های خود و با سرعت بسیار زیاد در حال همراهی ولایتی تا دانشگاه بودند.

همچنین استقبال محلی از ولایتی از دیگر حواشی این سفر بود چرا که عده‌ای سوار بر شتر و با نواختن آهنگی محلی حمایت خود از ولایتی را اعلام کردند.

پرده آخر حمایت از ولایتی در دانشگاهی رقم خورد که به دلیل فشردگی جمعیت، تنفس به سختی صورت می‌گرفت دانشگاه زاهدان مملو از دانشجویانی بود که همزمان با حضور ولایتی در آنجا بارها با شعار‌های خود از وی حمایت  کردند.

حمایت جامعه اهل تسنن استان سیستان و بلوچستان با سخنرانی نماینده جامعه اهل تسنن این استان صورت گرفت اما جالب‌ترین و اصلی‌ترین حاشیه سفر اشک شوق دانش‌آموزی بود که با حضور بر روی سن در کنار علی‌اکبر ولایتی قرار گرفت و در حالی که اشک شوق می‌ریخت ولایتی را برای لحظاتی در آغوش کشید و این ماجرا تا پایان مراسم در کنار صندلی ولایتی ادامه داشت.

در پایان، مردم خونگرم زاهدان بار دیگر با استقبال خود ولایتی را بدرقه کردند هرچند خبرنگاران از غافله جا ماندند.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.