از المپیکی ها فقط سهراب مرادی وزنه می زند

۰۸م آذر ،

رقابت داغ نفتی ها در هفته چهارم لیگ وزنه برداری؛

هفته ماقبل پایانی لیگ وزنه برداری درحالی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در بوشهر برگزار می گردد که دو تیم حفاری اهواز و مناطق نفت خیز جنوب برای تصاحب صدر جدول رقابتی میلیمتری با یکدیگر دارند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، لیگ امسال در دو هفته اول آن، با صدرنشینی مناطق نفت خیز پیگیری شد اما یک اتفاق در هفته سوم سبب شد شرکت ملی حفاری که قهرمان دو فصل اخیر رقابتهاست، با اختلاف چند صدم امتیاز صدر جدول را از چنگ مناطق نفت خیز خارج کند. این اتفاق مصدومیت آرنج عاشوری زاده، وزنه بردار فوق سنگین تیم مناطق بود. البته خود ملی حفاری هم در هفته دوم به سبب آسیب دیدگی کتف محسن بیرانوند امتیازات بسیاری را از دست داد تا رقابت این دو تیم مدعی در آستانه هفته چهارم در اوج احساسیت پیگیری شود.

هم اکنون تیم شرکت ملی حفاری که بیشترین تعداد ملی پوش را در اختیار دارد با ۱۱۱٫۸۹ امتیاز صدرنشین است و مناطق نفت خیز جنوب که از جمع المپیکی ها فقط سهراب مرادی را در اختیار دارد با ۱۱۱٫۱۵ امتیاز در یک قدمی این تیم قرار دارد.

سهراب مرادی این هفته هم برای مناطق نفت خیز وزنه می زند اما از المپیکی های تیم ملی حفاری یعنی کیانوش رستمی، سعید محمدپور، نواب نصیرشلال و سجاد انوشیروانی در هفته چهارم خبری نیست. موضوعی که قطعا بزرگترین تهدید برای صدرنشینی این تیم در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابتهای این فصل باشد.

فراز رامهرمزی، سرمربی تیم ملی حفاری با تائید این موضوع گفت: نفرات المپیکی ما در هفته پنجم به ترکیب اصلی بازخواهند گشت، اما در غیاب آنها قطعا این هفته کار دشواری برای حفظ کردن صدر جدول داریم.

محمد رضا کاظمی نژاد، سرمربی تیم مناطق نفت خیز جنوب نیز با اشاره به رقابت نزدیک دو تیم اهوازی لیگ وزنه برداری برای قهرمانی گفت: چیزی که در این میان برای ما اهمیت دارد تلاش بالای اعضای تیم برای رسیدن به صدر جدول است. اگر موفق شدیم که چه بهتر اما اگر هم ناموفق بودیم بازهم بسیار مهم نیست چون به هر حال جام قهرمانی رقابتهای این فصل هم مثل چند سال قبل در استان خوزستان و خانواده بزرگ وزارت نفت باقی خواهد ماند.

نزدیک ترین تعقیب کننده دو مدعی اهوازی لیگ وزنه برداری تیم نیروی زمینی ارتش است که هم اکنون با ۱۰۳٫۵۱ امتیاز در رده سوم قرار دارد. عقاب نیروی هوایی، MRI فارس، هیات وزنه برداری بوشهر و پدافند هوایی هم دیگر تیم های رقابتهای این فصل لیگ وزنه برداری می باشند که تا قبل از آغاز هفته چهارم به ترتیب در رده های چهارم تا هفتم قرار دارند.

رقابتهای هفته چهارم لیگ وزنه برداری از صبح فردا (پنجشنبه) با وزن کشی دسته ۵۶ کیلوگرم در سالن دو هزار نفری فجر استان بوشهر آغاز می گردد و تا بعدازظهر جمعه (۱۰ آذر) ادامه خواهد داشت.

هفته پنجم و پایانی نیز بهمن ماه به میزبانی تیم ملی حفاری در اهواز برگزار می گردد تا تکلیف قهرمان این فصل مشخص شود/با


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.