از اول شهریور صورت می گیرد آغاز طرح فروش سوخت توسط مرزنشینان

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

از اول شهریور صورت می گیرد آغاز طرح فروش سوخت توسط مرزنشینان

از اول شهریور صورت می گیرد
آغاز طرح فروش سوخت توسط مرزنشینان

ممتازنیوز: معاون پیشگیری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد: از ابتدای شهریورماه سال جاری، تمامی خانوارهای مرزنشیت سیستان و بلوچستان زیر پوشش طرح فروش و صادرات سوخت مرزی قرار می گیرند.

به گزارش ممتازنیوز، مهدی ابویی گفت: در اجرای مصوبه هیئت وزیران و بر اساس تصمیمات کارگروه مسؤول طرح فروش و صادرات سوخت مرزی، تمامی خانوارهای مرزنشین استان سیستان و بلوچستان از ابتدای شهریورماه امسال زیر پوشش این طرح قرار می گیرند.
معاون پیشگیری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: تعداد خانوار مرزنشین این استان که زیر پوشش این طرح قرار می گیرند بالغ بر ۶۰ هزار خانوار است. وی اظهار داشت: این طرح از ابتدای خرداد برای خانوارهای مرزنشین شهرستان‌های هیرمند، کوهک و سراوان به اجرا در آمد و خانوارهای مرزنشین شهرستان‌های کنارک، چابهار، سرباز، سراوان، میرجاوه، هیرمند و زهک از جمله شهرستان‌هایی هستند که از اول شهریور ماه، تحت پوشش طرح فروش و صادرات سوخت مرزی قرار می‌گیرند.
ابویی گفت: محل اجرای این طرح بازارچه‌های مرزی میلک، ریمدان، میرجاوه، و کوهک در مرز پاکستان و افغانستان است. به گفته وی، در اجرای مرحله اول این طرح که در دو شهرستان سراوان و هیرمند به اجرا درآمده است تاکنون بیش از ۶ میلیون لیتر سوخت توسط مرزنشینان به فروش رسیده و سود حاصله به حساب سرپرستان خانوار مرزنشینان واریز می‌شود.
معاون پیشگیری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: هدف از اجرای این طرح تقویت معیشت مرزنشینان برای کوتاه مدت و فراهم کردن زمینه برای توسعه فعالیت اقتصادی مرزنشینان و جلوگیری از قاچاق سوخت است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.