از بهترین تلفن همراه آندرویدی تا… +عکس

۰۹اردیبهشت،

آخرین تلفن همراه سامسونگ در حالی وارد بازار شد که بسیاری از کارشناسان آن را به عنوان بهترین تلفن همراه آندرویدی می دانند. همچنین فولکس واگن اعلام کرد قصد ساخت خودرویی با همکاری اپل را دارد.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، در هفته قبل چند فناوری تازه وارد بازار شده است که در اینجا تعدادی از این فناوری ها را به شما معرفی می کنیم.

سامسونگ اس۴: سامسونگ بالاخره تازهترین تلفن همراه خود را وارد بازار کرد. این تلفن همراه با همان بدنه اس۳ صفحه نمایش ۵ اینچی را ارائه کرده است. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و آخرین ورژن آندروید از دیگر مزیات این گوشی می باشند. بسیاری از کارشناسان این تلفن همراه را بهترین آندروید موجود در بازار می دانند.

فولکس واگن – اپل: در هفته قبل کارخانه خودروسازی فولکس واگن اعلام کرد قصد همکاری با شرکت اپل را دارد. این دو کارخانه بزرگ قصد دارند خودرویی با محوریت آیفون بسازند. این خودرو قرار است به طور کامل هب وسیله تلفن همراه کنترل شود.

اولین تلفن همراه بریل: استفاده از تلفن های همراه برای اشخاصی که مشکلات بینایی دارند بسیار سخت است اما بعضی شرکت های سازنده تلفن به دنبال آن می باشند تا اولین تلفن بریل را به زودی وارد بازار کنند. این تلفن های همراه باید به گونه ای باشد که همه نقاط گوشی به خط بریل باشد.

صفحه لمسی منعطف: تا به حال صفحه نمایش های لمسی خاصی وارد بازار شده است که متفاوت ترین آن ها شاید قرار است تا چند ماهه دیگر معرفی شود. این صفحه لمسی منعطف است و قابلیت مچاله شدن، کشیدن شدن و … را دارد .

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.