از بوشهر تا برج میلاد با ˝دارکوب˝

۰۹ام بهمن ،

محسن شریفیان با گروه دارکوب به سرپرستی همایون نصیری همراه شود تا در آخرین روزهای زمستان و با اجرای کنسرتی در برج میلاد، بخشی از موسیقی بوشهر را به علاقه‌مندان معرفی کند.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، این بار در کنسرت تلفیقی گروه موسیقی دارکوب و در غیاب چهره های سینمایی، حامد بهداد و مهران مدیری در نقش خواننده ، قرار است محسن شریفیان، نوازنده نی انبان از موسیقی بوشهر بگوید و مرتضی گودرزی نوازنده دوتار نیز، علاقه‌مندان را با موسیقی خراسان آشنا کنند.

گروه دارکوب قرار است در این کنسرت،قطعاتی از آلبوم “آب، باد، خاک، آتش” را اجرا کنند. استفاده از موسیقی ریتمیک جنوب فضای اصلی این کنسرت را تشکیل می دهد.آلبوم تازه گروه “دارکوب، طبق روال آلبوم ها و کنسرت‌های پیشین گروه بر ریتم موسیقی نواحی ایران و موسیقی آمریکای لاتین تاکید دارد.

گروه موسیقی دارکوب به سرپرستی همایون نصیری چند سالی است به صورت جدی در زمینه موسیقی تلفیقی و نواحی ایران و دیگر کشورها فعالیت می‌کند، تیرماه سال ۸۹ اولین آلبومش را روانه بازار موسیقی ایران کرد و تا کنون با حضور نوازندگان سازهای نواحی مختلف ایران و با نگاهی به موسیقی جهان ،قطعات تلفیقی تازه ای را به عرصه موسیقی ایرانی عرضه کند.
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.