از تبریز دست پر بر می گردیم

۰۷م آذر ،

محمود تیغ نورد در آستانه بازی مقابل تراکتور سازی تبریز اظهار داشت: امیدواریم تیم تراکتور و بازیکنان این تیم، فکر کنند تیم آلومینیوم ضعیف است در اینصورت تراکتور را در خانه خود شکست می دهیم.

محمود تیغ نورد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم آلومینیوم هرمزگان از بازی مقابل گهر تاکنون تمرینات منظم و فشرده ای را انجام داده است و فقط در عاشورای حسینی تمرینات تعطیل شده بود و در سایر روزها بازیکنان در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر تمرینات آمادگی خود را انجام می دادند.

وی ادامه داد: پیروزی مقابل گهر درود تا حد فراوانی تیم را از بحران خارج کرده و علاوه بر آن سبب کاهش اضطراب و استرس در نزد بازیکنان و سایر اعضای فعال در تیم فوتبال شده است.

تیغ نورد تصریح کرد: تراکتور تیم قدرتمندی است و با توجه به باختی که در مقابل فولاد خوزستان کسب کرده است لذا برای پیروزی مقابل ما و کسب ۳ امتیاز خانگی بسیار با انگیزه می باشند و از طرفی حمایت هواداران تبریزی شکست این تیم را برای سایر رقبا سخت می کند.

کاپیتان تیم آلومینیوم خاطرنشان کرد: در صورتی که تیم تراکتور بدون برنامه و با بازی هجومی مقابل ما ظاهر شود در اینصورت از این تیم امتیاز کسب می کنیم و با توجه به انگیزه بازیکنان این هدف دور از دسترس نیست./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.