از تجربیات تمامی مدیران قبل استفاده می‌کنیم

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

چیت چیان گفت: باید از تمامی تجربه ها و موفقیتها مدیران قبل در این دروه استفاده کنیم.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران نامجو وزیر سابق نیرو در جمع خبرنگاران در آخرین روز کاری خود با بیان اینکه از موفقیت چیت چیان برای وزارت نیرو بسیار خوشحال هستم گفت: مطمئن هستم در وزارت نیرو یک هم اندیشی و هم گرایی بسیار خوبی ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه  کسب رای بالا از مجلس شورای اسلامی یک سرمایه بسیار خوب برای وزرا محسوب میشود گفت: تمامی وزرا خصوصا وزیر نیروی دولت یازدهم با توجه به اینکه رای بالایی از مجلس کسب کرده باید از این فرصت به نحو احسن استفاده نماید.

نامجو در ادامه تصریح کرد: چیت چیان مرد استفاده از فرصت ها است و در دوره های قبل زحمات بسیاری برای پیشرفت اقتصاد کشور کشیده است و امیدواریم در این دوره نیز به خوبی در وزارت نیرو بدرخشد.

در ادامه حمید چیت چیان  وزیر نیرو در اولین روز کاری خود با بیان  اینکه توسعه وزارت نیرو در گرو تلاش گروهی زیادی از مدیران و صنعتگران این عرصه است گفت: نامجو کارنامه درخشانی از وزارت نیرو برجای گذاشته است.

وزیر نیرو در ادامه افزود باید از تمامی تجربه ها و موفقیتها مدیران قبل در این دروه استفاده نمائیم.

چیت چیان با اشاره به اینکه باید از همکاری تمامی صنعتگران  ومدیران بهره ببریم گفت با  تلاش و کوشش بی وقفه گام های بلندی در صنعت برای کسب رضایت مردم و رهبر برمی‌داریم.

وی در ادامه تصریح کرد: نامجو در جایگاه بالایی قرار دارد و از سیاست و تجربیات وی برای توسعه بیشتر وزارت نیرو استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.