از توانمندی‌ لاریجانی در مجلس نهم استفاده می کنیم

از توانمندی‌ لاریجانی در مجلس نهم استفاده می کنیم

جام جم آنلاین: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم، با بیان اینکه ویژگی برجسته رییس مجلس هشتم، ورود و تسلط به عرصه مسائل بین‌الملل و سیاست خارجی است، گفت: مجموعه توانمندی‌های لاریجانی شرایطی را ایجاد کرده است که هم چنان از این ظرفیت در مجلس نهم استفاده کنیم.

علاالدین بروجردی درباره ریاست مجلس نهم گفت: مجموعه مدیریت صورت گرفته در مجلس هشتم، مدیریت موفقی بود.

وی ادامه داد: در این مدت علاوه بر اینکه لوایح و طرح‌های مهم و سرنوشت‌سازی در مجلس به تصویب رسید، ظهور و بروز مجلس در عرصه تحولات ملی بسیار چشمگیر بود.

« به خصوص موضع گیری‌های مجلس در عرصه سیاست خارجی و دفاع از منافع ملی به گونه‌ای بود که مقام معظم رهبری نیز چند نوبت در دیدار با نمایندگان مجلس، از موضع گیری‌های مجلس هشتم تقدیر کردند.»

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم ، با بیان اینکه ویژگی برجسته ریاست مجلس هشتم ورود و تسلط رئیس مجلس در عرصه مسائل بین‌الملل و سیاست خارجی است، گفت: لاریجانی هم در ارتباط با بین‌المجالس جهانی، بین‌المجالس اسلامی و هم در اتحادیه مجالس آسیایی و هم به صورت دو جانبه با کشورهای متعدد این توانمندی را به عنوان رئیس یک قوه مهم در جمهوری اسلامی ایران به خوبی در جهت اقتدار نظام به نمایش گذاشته‌است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم، ادامه داد: تجربه این سال‌ها و مجموعه این توانمندی‌ها شرایطی را ایجاد کرده است که هم‌چنان از این ظرفیت لاریجانی در مجلس نهم استفاده کنیم. (ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.