از تیم های سطح اول چند گام عقب هستیم

بعد از باخت ۵-۱ میلان برابر رئال مادرید ،ادریانو گالیانی،نایب رئیس روسونری به شدت از ماسیمیلیانو الگری خشمگین بود و از اینکه تیمش را در آغاز نیمه دوم با ۹ تعویض روانه میدان نمود، به شدت ناراحت بود.ماسیمو آمبروزینی نیز بر این باور است که این شکست دردناک عوارض خود را بر نتایج میلان خواهد داشت.

به نقل از گل ،آمبروزینی بعد از بازگشت از آمریکا به میلان نیوز گفت: ” ما ناراحت هستیم و به شدت تحت تاثیر قرار گرفته ایم. این طبیعی است که بعد از شکست این چنینی عصبی باشید.ما با تیمی قدرتمند تر از خودمان بازی کردیم. باید اعتراف کرد که ما یک یا دو گام از تیم هایی مثل رئال مادرید عقب تر هستیم. ما در سطح آن ها نیستیم. در حال حاضر باید تلاش کنیم تا جو تیم را در شرایط خوب نگه داریم.”

آمبروزینی ادامه داد:” ما باید بدانیم که شرایط تغییر کرده ؛چرا که ستاره های بزرگی را از دست داده ایم.این بازی های پیش فصل به خوبی این نکته را به یاد ما آورد. من نمی دانم اندیشه های سران باشگاه در رابطه با نقل و انتقالات چیست؛ اما آن ها به خوبی سعی می کنند جو تیم را در شرایط خوبی نگه دارند. تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده و این فصل به ما نشان می دهد که آیا توانسته ایم یک تیم کامل باشیم یا نه.همه ی ما منتظر شروع فصل جدید هستیم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.