از تیم ماسرقت کردند، مسئولان به نفع نفتی ها رأی دادند!

سرمربی تیم واترپلوی انقلاب فارس گفت: با وجود اینکه مشکلات زیادی در دیدار با نفتی ها برایمان پیش آمد اما با این حال مسئولان نتیجه عادلانه ای را اعلام نکردند.

اصغر کرمی سرمربی تیم واترپلوی انقلاب فارس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: کوثر گیلان یکی از تیم های خوب حاضر در رقابت های لیگ برتر است که درجریان هفته پنجم تیم به مصاف آنها رفتیم و هر ۲ تیم بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتیم اما پس از پایان این دیدار مهدی دایی تقی یکی از بازیکنانمان با یکی از واترپلوئیست های تیم حریف درگیر شد و خوشبختانه سایر شاگردانم خودرا درگیر نکردند.

وی گفت: متأسفانه رفتار بازیکن ما در این بازی به هیچ وجه قابل قبول نبود و ای کاش دراین دیدار شکست می خوردیم و این اتفاق پیش نمی آمد.

کرمی افزود: در وهله نخست هدف مااز حضور در رقابت های لیگ برتر انجام بازیهای جوانمردانه است به همین دلیل پس از بروز این اتفاق بنده از بازیکنان تیم کوثر گیلان عذر خواهی کردم و توقع دارم شاگردانم نیز این اصول را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه رفتار دایی تقی به هیچ وجه قابل قبول نبود و به همین دلیل در بازیهای آینده از این بازیکن استفاده نخواهم کرد.

وی یادآور شد: بدون شک کمیته انضباطی بزودی در خصوص بررسی این اتفاق به زودی تشکیل خواهد شد و باید وی تنبیه شود و پاسخگوی رفتار خود باشد.

وی در خصوص رأی کمیته انضباطی اظهار داشت: درجریان برگزاری مسابقات لیگ برتر تیم ما به مصاف تیم نفت و گاز گچساران رفت و در نهایت این بازی نیمه تمام باقی ماند و پس از بررسی کمیته انضباطی درخصوص حواشی این دیدار در نهایت بازی با نتیجه ۵ بر صفر به سود تیم حریف اعلام شد و ما نسبت به این نتیجه بسیار معترضیم به همین دلیل اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کردیم که البته فکر نمی کنم تجدید نظری دراین خصوص صورت بگیرد.

وی گفت: در این دیدار حواشی زیادی بوجود آمد که درجراین آن مبلغ زیادی نیز به سرقت رفت اما مسئولان با نادیده گرفتن این موارد نتیجه این بازی را به سود تیم نفت وگاز گچساران اعلام کردند و این به هیچ وجه عادلانه نیست .حق مارا خوردند و به همین دلیل به شدت نسبت به این امر اعتراض داریم./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.