از جیبم هزینه می‌کنم تا سقوط نکنم

جام جم آنلاین: نفر اول تنیس ایران در جدیدترین رده‌بندی تنیس دنیا با یک جهش ۳۰۰ پله‌ای به رنکینگ ۸۲۳ دنیا رسید که البته این جهش قابل‌توجه را نتیجه تلاش و زحمات خودش می‌داند نه حمایت‌های فدراسیون.

شاهین خالدان که پیش‌بینی می‌کند تا پایان سال ۹۱ حداقل ۱۰۰ پله دیگر در این رده‌بندی صعود کند، به جام‌جم گفت: ارتقای ۳۰۰ پله‌ای من در رنکینگ جهانی اتفاقی نیست و با برنامه‌ریزی دقیق خودم انجام پذیرفت. من برای این که این مقام و موقعیت را حفظ کنم و حتی آن را بهبود ببخشم از جیبم هزینه می‌کنم و با خرج خودم به مسابقات مختلف برون‌مرزی می‌روم تا این مقام برای من حفظ شود. اگر بخواهم تعلل کنم و به امید فدراسیون بنشینم هیچ چیز عایدم نمی‌شود و در مدتی کوتاه سقوطی آزاد در این رنکینگ خواهم داشت.

وی افزود: فدراسیون کوچک‌ترین اهمیتی به تنیسور‌هایی مانند من نمی‌دهد و من اصلا نمی‌دانم آقایان فدراسیون‌نشین دقیقا در حال انجام چه کاری هستند. حمایت از تنیسورهایی مثل من حداقل وظیفه فدراسیون است که از این وظیفه خود کوتاهی می‌کنند.

خالدان در ادامه گفت: زمانی که در تیم ملی تنیس، جوانگرایی شد تنیسورهای قدیمی تیم ملی از این جوانگرایی انتقاد کردند و ما را مورد تمسخر قرار دادند، اما اکنون خیلی خوشحالم چون موفقیت‌هایی که اکنون به دست می‌آید از نظر کمیت قابل قیاس با افتخاراتی که تنیسورهای باتجربه کسب می‌کردند، نیست. کدام یک از تنیسورهای سابق تیم ملی در زمان خود در رنکینگ جهانی با یک جهش ۳۰۰ پله‌ای روبه‌رو ‌شده‌اند؟

وی یادآور شد: کسب مقام سومی در رقابت‌های فیوچرز اصفهان یکی از فاکتورهایی بود که ارتقای قابل‌توجه من را در رنکینگ جهانی رقم زد و همان‌طور که گفتم قصد دارم به هر شکل ممکن این مقام را حفظ کنم. حضور در مسابقات برون‌مرزی هزینه‌ای سنگین را می‌طلبد که من حاضرم آن را تقبل کنم و امیدوارم در این میان فدراسیون تنیس هم به فکر بیفتد و در این راه من را یاری کند.

خالدان خاطرنشان کرد: اصلا ناامید نیستم چرا که سن کمی دارم و می‌توانم کم‌کم به هر آنچه که می‌خواهم دست یابم. شاید رویای حضور در گرنداسلم‌های معتبر دنیا و مقابله با بزرگان تنیس دنیا بیشتر شبیه یک شوخی باشد، اما اعتقاد دارم در پنج سال آینده می‌توانیم شاهد حضور تنیسورهای ایرانی در این رقابت‌ها باشیم که البته امیدوارم یکی از این تنیسورها من باشم.

هیلدا حسینی خواه – جام‌جم


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.