“از خاک تا خدا” همراه با ۲۵داستان

سوسن طاقدیس از آماده‌سازی کتاب «از خاک تا خدا» برای چاپ خبر داد.

سوسن طاقدیس نویسنده کودک و نوجوان در گفتگو با مهر گفت: «از خاک تا خدا» نام کتاب جدیدی است که قرار است به زودی توسط انتشارات سوره مهر منتشر شود. این کتاب یک مجموعه داستان است و داستان‌های کوتاه زیادی را شامل می‌شود.

وی افزود: این کتاب شامل تعدادی از داستان‌های نوجوان من است که پیش از این در کتاب‌های مختلفم چاپ شده‌اند. البته تعدادی از داستان‌ها هم پیش از این در جایی منتشر نشده‌اند و برای اولین بار در این کتاب چاپ می‌‌شوند. «از خاک تا خدا» حدود ۲۵ تا ۳۰ داستان کوتاه را در برمی‌گیرد که در حجمی حدود ۳۰۰ صفحه گردآوری شده‌اند.

این نویسنده در ادامه گفت: این کتاب را چندی پیش به انتشارات سوره مهر تحویل دادم که همه کارهای پیش از چاپش هم انجام شده و در حال حاضر آماده چاپ است. اگر مشکلی پیش نیاید، این کتاب به زودی منتشر خواهد شد.

طاقدیس درباره وضعیت عمومی‌اش بعد از دوران بیماری و عمل جراحی‌اش گفت: هنوز مقداری ضعف دارم و فکر نمی‌کنم شرایط عمومی‌ام به زودی مانند پیش بشود، اما در زمانی که در بیمارستان بستری بودم یک داستان نوشتم که آن زمان نامی برایش انتخاب نکرده بودم. اما حالا نام این داستان، «کی هاپو رو خورد؟» است و قرار است در مجله کوشش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.