از خرید سیم‌کارت خارجی خودداری کنید

توصیه‌های ارتباطی به زائران بیت‌الله الحرام؛

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی گفت: حجاج بیت‌الله الحرام دارای سیم‌کارت اعتباری از اپراتور‌های اول و دوم و دیگر اپراتورهای فعال در کشور حتما قبل از اعزام کارت شارژ تهیه کنند.

حسن رضوانی در گفت‌گو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با تاکید بر ضرورت جلوگیری از مشکلات احتمالی،‌ اظهار کرد: حجاج برای جلوگیری از مشکلات در ایام مراسم حج در کنار مواظبت از سیم‌کارت و گوشی خود، از واگذاری آن به افراد ناشناس خودداری کنند و بهتر است در طول ایام مراسم از سیم‌کارت‌های ایرانی استفاده شود.
 

 

وی تصریح کرد: در جهت جلوگیری از مشکلات آتی بهتر است از خرید سیم‌کارت‌های خارجی در ایران و در خیابان‌های شهرهای مکه معظمه و مدینه منوره خودداری کنند و در صورت ضرورت از امور مشترکین اپراتورهای فعال در کشور عربستان سیم‌کارت تهیه کنند.
 

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی افزود: مشترکینی که از سیم‌کارت‌های ایرانی در کشور عربستان استفاده می‌کنند، در صورت نداشتن مکالمه ورودی یا خروجی هیچگونه شارژی نخواهد داشت و به طور کلی روشن بودن موبایل در کشور عربستان هیچ هزینه اولیه‌ای برای مشترک و زائرین نخواهد داشت.
 

 

رضوانی در پایان بیان کرد: نمایندگان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در مکه معظمه و مدینه منوره آمادگی پاسخگویی به مشکلات زائران را خواهند داشت و در صورت بروز مشکلاتی با هماهنگی مدیران کاروان برطرف خواهد شد.
 


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.