از دستبرد به آزادی تا ملت پریشان

جشنواره فیلم های مستند شبکه ۴ این هفته فیلم های «دستبرد به آزادی »،« فروپاشی »، «اردوگاه مجازات » و« ملت پریشان، مردم بدهکار » را به نمایش در می آورد.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران؛ جشنواره فیلم های مستند شبکه چهار تحت عنوان نگاهی دیگر که برترین آثار مستند سیاسی و اقتصادی جهان را به نمایش می گذارد این هفته از ۱۸ تا ۲۱خرداد به ترتیب مستندهای «دستبرد به آزادی »،« فروپاشی »، «اردوگاه مجازات » و« ملت پریشان، مردم بدهکار » را پخش خواهد کرد.

مستند دستبرد به آزادی به کارگردانی سیمون آردیزونی و راسل میشلز محصول ۲۰۰۶ انگلیس است.این مستند دربارهٔ کیفیت تقلب در ساز و کارهای انتخاباتی آمریکا است،و گزارشی است از چگونگی دخل و تصرف دردو انتخابات ریاست جمهوری امریکا در سالهای ۲۰۰۰ و ۲۰۰۴ است.

اردوگاه مجازات به کارگردانی پیتر وات کینز محصول ۱۹۷۱ امریکا است. این مستند به محکومیت های غیرقانونی و مجازات های قرون وسطایی می پردازد و نقدی دارد بر احکام قضایی دادگاه های امریکا علیه جوانان معترض جنگ ویتنام در دهه های ۱۹۶۰ تا ۷۰٫

مستند ملت پریشان، مردم بدهکار به کارگردانی پاتریک کریدون محصول ۲۰۰۸ امریکا است. و دربارهٔ مراکز و سازمان هایی است که هزینه ها خود را به بودجه ملی تحمیل می کنند و هیچ بازده مالی و اقتصادی ندارند.

نگاهی دیگربه تهیه کنندگی محمد حمیدی مقدم شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه چهار سیما پخش می گردد.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.