از راه اندازی تلویزیون فارسی زبان سعودی تا برگزاری نمایشگاه کاردستی کروبی و میرحسین در پاریس

در اردوگاه مشترک ضد انقلاب و سرویس های اطلاعاتی غربی چه می گذرد؛

«ناکامی جنبش سبز در سال ۸۸ ،بی عرضگی رهبران آن جنبش،اختلافات حاد بین طیفهای مختلف اپوزیسیون ایرانی ، تحرکات موسوم به بهار عربی و بخصوص آغاز حرکت هایی علیه حکومت سعودی در عربستان از یک سو، و از طرف دیگر…

«ناکامی جنبش سبز در سال ۸۸ ،بی عرضگی رهبران آن جنبش،اختلافات حاد بین طیفهای مختلف اپوزیسیون ایرانی ، تحرکات موسوم به بهار عربی و بخصوص آغاز حرکت هایی علیه حکومت سعودی در عربستان از یک سو، و از طرف دیگر ، در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در ایران موجب اعمال تغییرات گسترده ای در سازماندهی، ‌تاکتیک ها و نیز مدیریت اقدامات آتی علیه جمهوری اسلامی شده است».

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا نوری زاده عامل همزمان و قدیمی چند سرویس اطلاعاتی بیگانه با جمع کردن چند عنصر ضدانقلاب خود فروخته از جنس خودش ، ضمن ارائه خبر پیشگفته ، ادعا نموده است که از این پس شخصاً نقش مؤثرتری در مدیریت اقدامات علیه جمهوری اسلامی بعهده خواهد داشت ! نامبرده افزوده است که بدلیل جامعیت ارتباطات خود با اپوزیسیون ضد جمهوری اسلامی، و با رهبران و عناصر شاخص جنبش سبز مقیم خارج و داشتن ارتباط با طیف گسترده ای از اصلاح طلبان داخل کشور و با مقامات کشورهای مهم خارجی لذا از این پس نقش مؤثرتری در مدیریت صحنه و ایجاد هماهنگی بین اپوزیسیون و مقامات خارجی (بخوانید بین عوامل فتنه و ضد انقلاب و سرویس های اطلاعاتی بیگانه) و در تقسیم کار بین گروههای مختلف ضد جمهوری اسلامی ایفا خواهد نمود.

علیرضا نوری زاده که رابط اصلی محمدرضا مدحی و رضا دنیادیده شیران با چند سرویس اطلاعاتی بیگانه و بیشتر از همه با مقامات ساده لوح سعودی بود ،‌پس از اینکه نامبردگان طی دو پروژه اطلاعاتی پیچیده ، سر از داخل کشور در آوردند و به افشاگری های تکان دهنده ای پیرامون اقدامات آمریکا و وهابیت سعودی علیه کشورمان پرداختند ، بشدت مورد خشم سعودیها قرار گرفت و حتی شنیده شده که توسط سرویس اطلاعاتی سعودی مورد تنبیه بدنی قرار گرفته است! از آن پس نامبرده به دریوزگی مضاعفی افتاد و از سرویس اطلاعاتی سعودی خواست فرصت دیگری به او بدهند تا گذشته را (رسوائی های حاصل از پروژه های محمدرضا مدحی و رضا دنیادیده شیران) را جبران کند و سعودیها پس از گرفتن تضمین مجدد از او ، فرصت دیگری به غلام خانه زاد خود می دهند.

نامبرده پس از گرفتن فرصت جدید ، دست به دامان اسرائیلی ها می شود تا یاری اش نمایند و به اصطلاح خودش تا بتواند «آسی» برای خوشایند سعودیها رو کند. صهیونیست ها نیز که همیشه از همکاری نوری زاده بهره مند بوده اند کمک هایی به وی می نمایند و بخش اصلی و مبنایی کار را به بهائیان واگذار می کنند و از او می خواهند هماهنگی اقدامات خود را (علیه جمهوری اسلامی) با بهائیت گسترش دهد و بدین ترتیب امید تازه ای در این عنصر خودفروخته می دمد و فصل جدیدی از روابط نوری زاده ،‌سعودی،‌ فتنه گران و بهائیت ایجاد می شود.

این عنصر درمانده ضدانقلاب بلافاصله ۳ نفر از همپالکی هایش را گردهم می آورد و به اصطلاح «کانون مبارزاتی» جدید و کاملاً محرمانه ای شکل می دهد و ضمن توضیح سناریوهای اخیر علیه جمهوری اسلامی می افزاید:«در طراحی های جدید علاوه بر ادامه اقداماتی که تاکنون از آنها جواب مثبت گرفته شده ،‌ابعاد فرهنگی و راه کارهای عملیات روانی علیه جمهوری اسلامی مورد بهره برداری بیشتری قرار خواهد گرفت و در این نوع موضوعات فرانسه ،‌آلمان ، هلند و کانادا فعال تر خواهند شد! همچنین از امکانات و موقعیت جغرافیایی کشورهایی همچون ترکیه ، امارات و حکومت کردستان (؟!!) بیشتر استفاده خواهد شد».

علیرضا نوری زاده برخی از برنامه های جدید و خطوط کاری مصوب (توسط بیگانگان) را بشرح ذیل برای کانون مبارزاتی جدید! انشاء کرده است:

۱-راه اندازی شبکه فارسی زبان جدیدی با کمک سعودیها. نامبرده با اشاره به عدم موفقیت شبکه ای که او ، ابراهیم نبوی ،‌حسین باستانی و با پشتیبانی مالی هلندی ها در حال راه اندازی آن بودند و شکست پروژه ای که قصد داشت همراه با «رضا دنیادیده شیران» پیاده کند و عصبانیت دیوانه وار سعودیها از مصاحبه ناگهانی شیران در همان اطاقی که قبلاً محمدرضا مدحی مصاحبه کرده بود اضافه نموده است «وقتی رضا دنیادیده شیران سر از همان اطاق لعنتی درآورد و نقش من و عربستان سعودی در پروژه تأسیس تلویزیون را لو داد،‌آنها از این موضوع بشدت عصبانی شدند و حتی تهدید به قطع کمکها و قطع رابطه با اپوزیسیون ایرانی کردند. لذا من این بار قول شرف دادم (؟!) که بهر ترتیب ممکن تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایران یک شبکه تلویزیونی جدید فارسی زبان راه اندازی کنم. آنها هم گفتند حالا که همه چیز لو رفته است ،‌شبکه جدید ، وابسته به شبکه العربیه باشد. لذا قرار شد شبکه فارسی زبان جدید بصورت علنی در قالب بخش فارسی شبکه العربیه باشد و شاهزاده ……….(یکی از شاهزاده های سعودی که در امارات متحده عربی هم دفتر دارد) پشتیبانی مالی از آنرا بعهده گرفته است.همچنین بدنبال هماهنگی شاهزاده مورد نظر با انگلیسی ها ، قرار شد شبکه بی بی سی فارسی نهایت همکاری را با ما بعمل آورد».

۲-بخش دیگری از کار رسانه ای را بعهده سعید قائم مقامی گذاشته ایم و با کمک هایی که من از سعودیها و از دوستان بهائی برایش گرفتم ، رادیو اینترنتی صدای مردم را راه اندازی کرد. البته دادن آن کمک ها مشروط بود به اینکه خط کاری رادیو را با من هماهنگ کند و از من حرف شنوایی داشته باشد که او هم قبول کرده و قول داده است. همچنین دوستان بهائی ما قول دادند که شبکه «من و تو» به کمک سعید قائم مقامی برود.

۳-با توجه به اینکه کنفرانس های سیاسی تا حالا جواب لازم را در ایجاد همگرایی و هماهنگی بیشتر اپوزیسیون نداده اند لذا ضمن اقداماتی برای بهبود وضعیت آنها ، قرار شد کنفرانس های فرهنگی ، تاریخی ، کنسرتهای هنری و …. بیشتر از گذشته مورد توجه اپوزیسیون ایرانی قرار گیرد. نامبرده افزوده است: «یک مشکل کنفرانس های سیاسی ، صفت سیاسی آنهاست که موجب می شود بسیاری از ایرانیان بترسند و شرکت نکنند. مشکل دیگر آنها دوری از ایران و عدم امکان مشارکت خیلی از ایرانیان فرهیخته در آنها بود. از طرف دیگر انقطاع اپوزیسیون از داخل کشور به حد وحشتناک رسیده و موجب شده دوستان غربی از این پس اعتمادی به نظریه ها و تحلیل های ما نداشته باشند. لذا تصمیم گرفته شد کنفرانس هایی با وجهه غیر سیاسی ، که حساسیت حکومت ایران و شرکت کنندگان را برنیانگیزد ، نزدیک مرزهای ایران برگزار شود و حتی المقدور با مشارکت بعضی از دستگاهها و دانشگاههای ایران باشد(!) تا بتوانیم ارتباط اپوزیسیون را با قشر نخبه ایرانی برقرار سازیم». نوری زاده افزوده است:

«کنفرانس بین المللی ایران شناسی که عنقریب در ترکیه برگزار خواهد شد ،‌در همین چارچوب طراحی شده و می خواهیم از تجربه آن در بسط این نوع کنفرانس ها استفاده کنیم».

از طرف دیگر قرار شده است که اپوزیسیون و رسانه های عمده همکاری کننده با اپوزیسیون ، از این پس به برگزاری کنسرتهای خوانندگان و نوازندگان ایرانی ، خیلی بیش از گذشته توجه نمایند. قبلاً ‌ما از امکانات و تسهیلاتی که امارات و جمهوری آذربایجان و ارمنستان و ترکیه (بخصوص جاهایی مثل آنتالیا) در اختیارمان می گذاشتند ،‌بسیار بیشتر از حالا استفاده می کردیم و حتی شبکه بی بی سی فارسی ، علناً و رسماً و بنام آن شبکه،‌ کنسرت برگزار می کرد و ایرانیان داخل را به این کنسرتها فرا می خواند و اپوزیسیون هم استفاده خودش را می کرد. همگی اپوزیسیون استفاده می کردند اعم از سلطنت طلبان تا فدائیان تا مجاهدین و حتی اصلاح طلبان از این امکان استفاده می کردند. حالا که افرادی مثل شجریان و شهرام ناظری از کشور خارج شده و اعلام آمادگی برای همکاری با اپوزیسیون کرده اند ،‌قصد داریم از پتانسیل آنها در این پروژه حداکثر استفاده را بکنیم.

۴-برای خارج کردن بدنه اجتماعی جنبش سبز از سکون و ناامیدی ،‌راه کارهای متعددی طراحی شده و به نمایندگان جنبش سبز ابلاغ شده است. به آنها گفته شده حداقل کاری که ممکن است انجام دهید ، صدور بیانیه در مناسبت های ملی ، مذهبی و سالگرد وقایع قیام سبز (؟!)است. آنها قول داده اند این بخش از کار را پوشش دهند و بطور جدی پی گیری کنند. تا لااقل خودشان فراموش نشوند!

۵-اقداماتی مانند «خودسوزی» می توانند منجر به یک غائله بسیار بزرگ شوند. همانند اتفاقی که در تونس افتاد. از گروههای مختلف خواسته شده که افرادی را پیدا کنند تا در برخی مناسبت ها بصورت هماهنگ شده دست به خودسوزی ظاهری بزنند و به آنها قول دهند که بعد از خودسوزی و گرفتن چند عکس و فیلم ، بلافاصله توسط افراد هماهنگ شده به خاموش کردن آتش اقدام می شود تا آنها آسیبی نبینند(!!).

۶-همچنین به نمایندگان جنبش سبز گفته شده که چرا خاک مرده بر سرتان پاشیده اند؟ اگر عرضه اقدامات ایذایی در داخل کشور را ندارید ، در حد سخنرانی و میتینگ و تشکیل نمایشگاه و گرفتن سالگرد کشته شدگان حوادث ۸۸ که می توانید. آنها هم قول داده اند اقدامات و تحرکاتی را شروع کنند و بعنوان اولین کار جدید ،‌با هماهنگی فرانسوی ها قرار شده نمایشگاهی از آثار میرحسین موسوی و همسرش و نیز از کاردستی های (؟!) آقای کروبی و همسرش در دوران زندان خانگی تشکیل دهند!!

علیرضا نوری زاده اضافه کرده است که اقدامات متعدد دیگری طراحی شده و با گروههای مختلف و شخصیت های متعدد اپوزیسیون و ناراضیان ایرانی (داخل و خارج از کشور) صحبت و هماهنگ شده تا هریک به نحوی اقدامی در این رابطه انجام دهند. این عنصر وامانده ،‌مکرراً تاکید کرده است که در کل این پروژه ها ، شخص خودش نقش محوری را ایفا خواهد کرد!

لازم به یادآوری است که علیرضا نوری زاده منبع کُددار و حقوق بگیر رسمی سازمان امنیت رژیم منحوس پهلوی (ساواک) بوده است. طبق اسناد موجود ، ساواک ضمن به خدمت گرفتن نامبرده ، در عین حال از جاسوسی او برای انگلیسی ها و رژیم اشغالگر قدس نیز مطلع بوده است. همچنین در اواخر حیات ننگین رژیم پهلوی ،‌ساواک از همکاری نوری زاده با عربستان نیز مطلع شده و نسبت به این همکاری حساس شده بود.

در عین حال نامبرده پس از فرار از کشور ،‌به همکاری علنی با سیا نیز پرداخت و چند بار آشکارا به این سرسپردگی اقرار و افتخار نمود. خودبزرگ بینی جنون آمیز ، پررویی زایدالوصف و دروغگویی فراوان، منجمله ویژگی های معروف نوری زاده بین ضد انقلاب می باشد تا آنجا که نامبرده پس از پخش اعترافات محمدرضا مدحی ، تا مدتها اصل موضوع روابط خود با وی را تکذیب می نمود! نامبرده عین همین رویه را در مورد اعترافات رضا دنیادیده شیران دنبال نمود تا آنجا که مورد تمسخر آشکار رسانه های عوامل فراری فتنه و ضدانقلاب قرار گرفت و لطیفه های زیادی در مورد او رواج پیدا کرد.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.