از ربات ۱۹ زبانه تا … +عکس

اردیبهشت ۱۴۰۳

هفته قبل زمانی بود که ماکروسافت بعد از سال ها تلاش بالاخره کنسول خود را وارد بازار کرد. همچنین وسیله و گجت های جالب دیگری نیز وارد بازار شدند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران؛ در هفته قبل چند فناوری تازه وارد بازار شده است که در اینجا تعدادی از این فناوری ها را به شما معرفی می کنیم.

قلم نوری هنرمندان : نقاشی کشیدن روی تبلت ها بسیار سخت است زیرا باید همه کارها با دست انجام شود و این سبب می گردد تا معادلات بر هم خورده و نقاشی درست نشود. به تازگی قلمی وارد بازار شده است که به هنرمندان کمک می کند تا بهترین نقاشی ها را با استفاده از قلم نوری بکشند. این قلم ها به ماننند قلمو روی صفحه نمایش عمل می کنند.

ایکس باکس وان : شاید مهمترین خبر فناوری در هفته قبل ورود ۱۸ امین نسل از کنسول های بازی با نام ایکس باکس وان به خانه ها باشد. هفته قبل ماکروسافت از کنسول تازهش رونمایی کرد ولی همین ابتدای کار گزارش های خرابی بسیاری را دریافت کرده است.

ربات ۱۹ زبانه: “نئو” نام رباتی است که هفته قبل رونمایی شد و شبیه به یک همدرد برای شما کار می کند. این ربات قادر است به ۱۹ زبان مختلف دنیا با شما سخن بگویید و حتی سیستم های چشم آن قادرهستند حالت روحی را در نظر گرفته و حرف های مثبت به شما بزنند. این ربات در اندازه یک نوزاد ساخته شده است و پیشرفت بزرگی در عرصه ربات سازی به حساب می آید.

کنسول موبایلی: بازی کردن با موبایل همیشه سخت بوده است اما اگر وسیله درست داشته باشید دیگر این موضوع سخت نخواهد بود. هفته قبل وسیله ای وارد بازار شد که می تواند کمک به سزایی به بازی خورها بکند. این وسیله گوشی شما را به سبک یک کنسول دستی می کند و می توانید به کمک آن راحت بازی کنید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.