از رییس بنیاد نهج‌البلاغه تجلیل می‌شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

در هشتمین و آخرین نشست از سلسله نشست‌های مفاخر شمیران و “همایش مروری بر تجلیل شدگان ” از آیت‌الله سیدجمال الدین دین‌پرور، رییس بنیاد نهج البلاغه تجلیل می‌شود.

به گزارش تفسیری گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا زندوکیلی مدیر فرهنگی هنری منطقه یک، با اعلام این خبر اظهار نمود: در آخرین نشست ضمن تجلیل از آیت‌الله سیدجمال الدین دین‌پرور، مروری بر تجلیل شدگان مفاخر شمیران خواهیم داشت تا در فرصتی دیگر باز هم در قدر وسع از آنان قدردانی کنیم.

وی هدف این برنامه را سپاس از چهره‌های ارزشمند منطقه شمیران و قدردانی از یک عمر تلاش‌های علمی، فرهنگی، مذهبی و خدمت محور این مفاخر اعلام نمود و افزود: تکریم و نکوداشت تلاش گران علمی و فرهنگی درقید حیات، پاسداشت خدمات ارزشمند این عزیزان، شناسایی و معرفی مفاخر منطقه iبه شهروندان و ترویج فرهنگ قدر شناسی از دیگر سیاست‌هایی است که در این سلسله برنامه‌ها مورد نظر بود.

زند وکیلی گفت: در طی ۷ نشست بزرگداشت از” مفاخر شمیران” از “سیدعبدالله انوار” مورخ، ریاضی دان و نسخه شناش، “احمد دالکی “، پدر علم نجوم آماتوری ایران، “سیدمحسن میرباقری”، پژوهشگر علوم دینی،”عبدالخالق الیاسی “معلم فرزانه با ۶۰ سال سابقه معلمی، ” فخرالدین قوامی ” پزشک متخصص و معتمد شمیران، “مهدی اربابی”، پیشکسوت ورزش شمیران و سرپرست اسبق تیم ملی قوتبال و” حجت‌الله کسری”، پیر غلام اباعبدالله الحسین تجلیل شده است که در همایش اختتامیه نیز حضور خواهند داشت.

وی افزود: آیت‌الله سیدجمال الدین دین‌پرور رییس بنیاد نهج البلاغه از روحانیون فعال و موثر منطقه است که در امور خیریه و عام المنفعه سهم بسزایی دارد که در آخرین برنامه مفاخر شمیران iبه صورت ویژه مورد سپاس قرار می‌گیرد.

مدیر فرهنگی هنری منطقه یک ادامه داد: بزرگانی چون آیت‌الله دین‌پرور با iبهره گیری از اندرزهای حکیمانۀ نهج البلاغه و ترویج محتوای آسمانی آن؛ ارتباط علمی و فرهنگی با مجامع مختلف و آشنا ساختن همگان، iبه ویژه نسل جوان، با نهج البلاغه و اندیشه‌های امیرالمومنین (ع) نقش مهمی داشته‌اند، لذا بر خود وظیفه دانستیم در سلسله نشست‌های تجلیل از مفاخر شمیران، از وی iبه عنوان یکی از مفاخر شمیرانی تجلیل و قدردانی کنیم.

وی با اشاره iبه خدمات آیت‌الله دین‌پرور ادامه داد: در این مراسم، “حسین استاد ولی”، مترجم متون دینی و پژوهشگر دینی و “دکتر عباس ملکی” عضو هیات علمی دانشگاه شریف، “محمد هادی ایازی “معاون امور اجتماعی شهردار تهران و “امیر خوراکیان” رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، “مجتبی یزدانی” شهردار منطقه یک و جمعی از مدیران شهری و فرهنگی و شهروندان فرهیخته حضور دارند.

زندوکیلی افزود: این مراسم از سوی فرهنگسرای ملل با مشارکت شهرداری منطقه یک ۱۰ آبان ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷در مجموعه “همایش‌های بین المللی رایزن” واقع در نیاوران، کاشانک نرسیده iبه سه راه آجودانیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.