ساحل مرجانی کیش را در تور کیش بازدید کنید

ساحل مرجانی کیش میان همه سواحل زیبای جزیره‌ی کیش از محبوبیت بیشتری برخوردار است. وجود بهترین مراکز خرید، هتل‌ها و تفریح‌های جزیره در این ساحل مرجانی باعث شده تا گردشگران علاقه زیادی به این ساحل مرجانی داشته باشند. وجود آلاچیق همراه باربیکیوهای متعدد می‌تواند لذت کباب‌پزی ساحلی را نیز برای شما مهیا کند. اگر اهل استفاده از تور کیش هستید، می‌توانید در هر زمان از سال با کم‌ترین هزینه ‌به جزیره سفر کرده و در ساحل مرجانی آن به تفریح و گردش بپردازید. تور ارزان کیش و تورهای ساحلی کیش هم دیگر گزینه‌های پیش‌روی شما برای بازدید از زیباترین جاذبه‌های جنوب کشورمان هستند. با ما همراه باشید تا اطلاعات جامعی را در این‌باره دراختیار شما قرار دهیم.

ساحل مرجانی کیش
ساحل مرجانی کیش

ویژگی‌های برجسته ساحل مرجانی کیش

ساحل مرجانی یا به‌عبارتی پارک ساحلی مرجان، زیباترین جاذبه جزیره کیش است. بازار بزرگ مرجان در فاصله بسیار نزدیکی با این ساحل قرار دارد و به‌نوعی پارک ساحلی، بازار مرجان را به آب‌های خلیج نیلگون فارس وصل می‌کند. اکثر گردشگران ابتدا در بازار مرجان خرید می‌کنند و سپس برای رفع خستگی به پارک ساحلی مرجان می‌روند. طلوع و غروب ساحل مرجانی جلوه بی‌نظیری است که هرروزه در شات دوربین عکاسی گردشگران زیادی ثبت می‌شود. درواقع زمان طلوع و غروب خورشید، شلوغ‌ترین زمان‌های ساحل مرجانی هستند. کسانیکه می‌خواهند از فضای خلوت‌تر این مکان زیبا استفاده کنند، می‌توانند به اسکله کوچک واقع‌در پارک ساحلی بروند. شما می‌توانید روی این اسکله بایستید و غروب زیبای جزیره را در خلوت تماشا کنید. خروش آرام موج‌های خلیج، تماشای غروب را برای‌تان دوچندان لذت‌بخش می‌کند.

کشتی یونانی، جاذبه‌ای دیگر در مرجان‌ها است. شما می‌توانید با گردش در پارک ساحلی مرجان، تماشاگر جلوه کشتی به‌گِل نشسته یونانی جزیره نیز باشید. مسیر اختصاصی دوچرخه‌سواری کیش نیز از داخل پارک مرجان عبور می‌کند. بنابراین می‌توانید از ایستگاه مربوطه، دوچرخه‌ای اجاره کنید و چند دقیقه‌ای نیز در این پارک زیبا رکاب بزنید.

قصد سفر به کیش دارید؟ معرفی هتل میراژ کیش را بخوانید!

سفر به کیش در فصل‌های گرم سال

گردش و خرید از گزینه‌های اصلی سفرها هستند. بازدید از مراکز خرید بزرگ و متعدد جزیره کیش نیز از برنامه‌های اصلی مهمانان این جزیره محسوب می‌شود؛اما ما برای شما یک پیشنهاد خوب داریم. اگر در نیمه دوم سال به کیش سفر کردید، حتما از بازارها و پاساژهای این شهر دیدن کنید. اگر در نیمه اول سال یعنی در فصل‌های گرم به کیش رفتید، بهتر است زیاد روی خرید حساب نکنید. فصول گرم فرصت مناسبی هستند تا بتوانید از همه تفریحات آبی جزیره بهره‌مند شوید. در غیر این‌ صورت گردش و تفریح در مرکز جزیره در هوای گرم بهار و تابستان شما را اذیت خواهد کرد. اما تفریحات آبی در این فصول گزینه‌هایی ایده‌آل برای وقت‌گذراندن شما در این جزیره است. البته در انواع تور کیش نیز آب‌وهوای جزیره و تفریحات مناسب هر فصل درنظر گرفته می‌شود. شما حتی اگر با یک تور ارزان کیش هم به این سفر بروید، باز هم در فصل‌های گرم، تفریحات آبی بیشتری را تجربه می‌کنید. اگر هم با ماشین شخصی به کیش رفتید، بهتر است این پیشنهاد ما را به‌یاد داشته باشید.

مراکز تفریحی مهم نزدیک به ساحل مرجانی

نزدیک ساحل مرجانی کیش، مرکز خرید بزرگ مرجان قرار دارد؛درنتیجه می‌توانید کنار تفریحات آبی موجود در پارک ساحلی، به خرید نیز بپردازید. نزدیکی پارک مرجان به مرکز خرید مرجان و هتل‌های معروف جزیره، یک امتیاز بزرگ است که می‌تواند شما را از همه امکانات لازم  در یک‌جا بهره‌مند کند. ازجمله هتل‌های نزدیک به ساحل مرجانی می‌توان به هتل‌های لوکس داریوش، ارم و هتل پارمیس اشاره کرد. بهترین و مهیج‌ترین ورزش‌های آبی جزیره در ساحل مرجانی آن قرار دارد. ازجمله این ورزش‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تیوپ‌سواری با شاتل و بنانا به‌صورت دو یا چند نفره
  • جت‌اسکی و جت‌فلایر
  • غواصی تفریحی و غواصی با اسکوتر زیردریایی
  • پاراسل و فلای‌بورد
  • پلاژ آقایان و خانم‌ها
  • بازی‌های کودکان
  • پیست دوچرخه‌سواری و ایستگاه اجاره انواع دوچرخه

اطراف ساحل مرجانی تعداد زیادی رستوران، بوفه و کافه نیز وجود دارد که از مشهورترین آن‌ها می‌توان رستوران شیک و اختصاصی «فودلند» را نام برد.ازجملهغذاهای خاص و محلی که در رستوران‌های ساحلی کیش طبخ می‌شوند، می‌توان به غذاهای زیر اشاره کرد:

  • مرقوق یا مرگوگ (غذای محلی مردم جزیره کیش –تهیه شده از گوشت تازه و سبزیجات)
  • محمر (سرو ماهی همراه با نوعی برنج شیرین)
  • مضروبه (ماهی کبابی طعم‌دارشده با سیر و سبزی)
  • سمک‌مشوی (ماهی سرخ‌شده با انواع ادویه‌های عربی در تابه)

مرجان‌های چندین ساله، انواع ماهی‌های زینتی، صدف‌های کوچک و بزرگ در انواع شکل‌ها و آب زلال و روشن ساحل مرجانی از دیگر گزینه‌هایی هستند که می‌توانید ساعت‌ها به تماشای آن‌ها بپردازید و لذت ببرید ساحل مرجانی کیش یک ساحل صخره‌ای است و برای شنا مناسب نیست اما می‌توان به کمک مربی‌ها در آن غواصی کرد و از نظاره دنیای شگفت‌انگیز زیر دریای خلیج‌فارس نیز لذت برد بنابراین یکی از دلایل مهم سفر به کیش ازنظر گردشگران استفاده از همه تفریحات و زیبایی‌های پارک ساحلی مرجان است.

نکات تکمیلی سفر به جزیره کیش

برای سفر به جزیره کیش خلیج‌فارس بهتر است از همه جاذبه‌های تفریحی، تاریخی، گردشگری و باستانی این جزیره آگاهی داشته باشیم تا بتوانیم سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنیم. جزیره کیش علاوه‌بر ساحل زیبا و مشهور مرجانی، سواحل زیبای دیگری نیز دارد که بعد از بازدید و استفاده از امکانات ساحل مرجانی، می‌توانید بازدید از سایر سواحل جزیره را نیز در برنامه سفر خود بگنجانید. از دیگر سواحل زیبای کیش می‌توان به ساحل درختان نارگیل، ساحل میرمهنا، ساحل اسکله تفریحی کیش، ساحل مرد ماهی‌گیر و ساحل سیمرغ اشاره کرد. هریک از این سواحل جاذبه‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارند؛ بنابراین بازدید از هرکدام آن‌ها می‌تواند خاطرات زیبایی در ذهن شما بسازند. هر تور کیش ارزان که شما رزرو کنید، بازدید از یکی یا چند نمونه از این سواحل را در برنامه بازدیدهای خود خواهد داشت.

جزیره کیش شهربازی و امکانات تفریحی زیادی نیز در مرکز خود دارد اما بزرگ‌ترین و متفاوت‌ترین جاذبه‌های این جزیره نسبت به سایر مکان‌های گردشگری کشور، سواحل زیبای آن است. بنابراین بهتر است هنگام سفر به کیش، بازدید از سواحل زیبای آن را در اولویت بازدیدهای خود قرار دهید و برای استفاده از حداکثر امکانات موجود در این سواحل وقت کافی درنظر بگیرید. معمولا بهترین هتل‌های جزیره نزدیکی سواحل آن واقع شده‌اند؛ اما اگر شما با یک تور ارزان کیش به جزیره سفر کنید، احتمالا اقامتگاه‌تان کمی دورتر از ساحل باشد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.